مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در سال گذشته تجربه ۳۰۰ اسیب دیدگی به شبکه برق توسط ارگان های اجرایی را داشتیم که در این میان شهرداری و اب و فاضلاب بیشترین خسارت را به ما تحمیل کردند.

۳۰۰مورد اسیب دیدگی شبکه توزیع توسط ارگان های اجرایی / تابستان را با مدیریت مصرف پشت سر بگذاریم

به گزارش قدس آنلاین،سیدمحمد هاشمی مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ در گفتگو با میزان، در خصوص اسیب دیدگی های شبکه برق توسط ارگان های اجرایی گفت:در سال گذشته تجربه ۳۰۰ اسیب دیدگی به شبکه برق توسط ارگان های اجرایی راداشتیم که در این میان شهرداری و پس از ان اب و فاضلاب بیشترین خسارت را به ما تحمیل کردند.

وی در ادامه با اشاره به اطلاع رسانی این امر به مسئولان مربوطه افزود: در صورت اطلاع و پیشگیری در سال جاری می توانیم ۵۰ درصد از خاموشی های شهر تهران جلوگیری کنیم که طی مکاتبه های صورت گرفته امیدواریم امسال شاهد کمترین میزان این ناهماهنگی ها باشیم.
مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص تابستان اظهار داشت: شرکت توزیع برق تمام تلاش خود را برای عبور از تابستانی بدون خاموشی داشته است که این مسئله همکاری مردم عزیز را هم می طبد.
وی در ادامه افزود:در فصل تابستان ۴۰ درصد از بار مصرفی بر دوش وسایل سرمایشی است که در صورت فرهنگ سازی میتوانیم این رقم را کاهش دهیم.
هاشمی عنوان کرد:شرکت توزیع برق برای تابستان امسال به دنبال کاهش ۲۵۰ مگاواتی مصرف از طریق کاهش تلفات در شبکه و هماهنگی با صنایع در زمان مخصوص هستیم.
وی  تصریح کرد:مدیریت مصرف به عنوان یکی از فعالیت های مهم این سازمان تلقی می شود از همین رو آموزش در زمینه فرهنگسازی و مدیریت مصرف با صنایع،مدارس و ادارات داشته ایم.
مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد:در خصوص خاموشی ها میزان مصرف و یا صرفه جویی مشترکین در زمان پیک تعیین کننده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.