۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
کد خبر: 374730

ال جی خبر از تخصیص سرمایه ای معادل ۳۹۵.۹۹ میلیون دلار آمریکا برای توسعه صنعت ساخت پنل های OLED داده است

سرمایه گذاری کلان ال جی در صنعت صفحات نمایش OLED

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ،این روزها با همه توجهاتی که به صنعت صفحات نمایش OLED معطوف شده، به نظر می رسد آینده بسیار درخشانی در انتظار این صنعت باشد. همزمان با کاهش قیمت تولید پنل های OLED و ارزان تر شدن آنها از پنل های ال سی دی، و اشتیاق اپل برای بکارگیری این فناوری برای تولید آیفون سال 2017، جای هیچ تعجبی نیست که هر شرکتی که سررشته ای از تولید صفحات نمایش دارد سرگرم تزریق سرمایه به خطوط تولید خود باشد تا سود بیشتری از این صنعت بدست آورد.
شرکت کره ای ال جی پس از اینکه چهارمین کارخانه ساخت صفحات نمایش OLED خود را در شهر گومی در جنوب شرق سئول افتتاح کرد، اکنون اقدام تازه ای در راستای توسعه این کسب و کار خود انجام داده است. ال جی امروز خبر از تخصیص سرمایه ای معادل 395.99 میلیون دلار آمریکا برای توسعه صنعت ساخت پنل های OLED داده است. این شرکت حالا قصد دارد خط تولید مخصوص پنل های OLEDرا راه اندازی کند. علاوه بر حفظ جایگاه خود در بازار رو به رشد صفحات نمایش OLED در بخش موبایل، ال جی همچنین سرگرم توسعه خط تولید تلویزیون های WRGB OLED خود نیز هست و سرمایه گذاری های مشابهی را در این زمینه نیز انجام داده است.


بخش تولید صفحات نمایش با در اختیار داشتن 9 کارخانه در کشورهای کره جنوبی، چین و لهستان، بزرگترین زیرمجموعه ال جی به شمار می رود که تنها در مقرهای اصلی آن 49 هزار نفر مشغول به کار هستند. در تازه ترین گزارش مالی ال جی، اعلام شده که سود دهی این بخش در مقایسه با سال گذشته به میزان 99 درصد کاهش یافته که ورود رقبای چینی به بازار و تقاضای اندک بازار برای این فناوری به عنوان دلایل اصلی این شکست مالی عنوان شده است. ال جی امیدوار است با فرا رسیدن سه ماهه دوم سال جاری و برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی رشد تک رقمی در میزان سوددهی صنعت صفحات نمایش خود را شاهد باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.