منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: درصورت عدم تمایل عارف برای ریاست مجلس خودم کاندیدا خواهم شد.

 درصورت عدم تمایل عارف برای ریاست مجلس خودم کاندیدا خواهم شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم برادر غلامرضا تاجگردون در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره ریاست مجلس دهم اظهار داشت: هنوز به طور قطعی فراکسیون شکل نگرفته است. فراکسیون باید شکل بگیرد و در آنجا تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌ها انجام گیرد.

وی افزود:‌ در هر صورت نظر ما این است که یک اصلاح‌طلب (رئیس) باشد حتی اگر آقای عارف برای ریاست مجلس کاندیدا نشود و یا از این موضوع منصرف شود بنده به عنوان کاندیدای ریاست مجلس دهم ثبت‌نام خواهم کرد.

کواکبیان بر همین اساس یادآور شد: بنده قبلا این را گفته‌ام و باز هم اعلام می‌کنم اگر از بین اصلاح‌طلبان یا آقای عارف برای ریاست مجلس کاندیدا نشود قطعا بنده ورود خواهم کرد و نامزد خواهم شد.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تا چه حد قطعی است فراکسیونی با عنوان فراکسیون امید تشکیل شود، تصریح کرد: اصلا ما به دنبال یک فراکسیون در مجلس دهم هستیم ولی بنده بعید می‌دانم اینگونه شود. قطعا اسم این فراکسیون اصلاح‌طلبان اعتدال‌گرا خواهد بود.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که با این اوصاف دو فراکسیون اصولگرایان و اصلاح‌طلبان با ریاست آقایان عارف و لاریجانی در مجلس دهم تشکیل خواهد شد، گفت: ما معتقدیم یک فراکسیون اصلاح‌طلب با حداقل 160 نفر از اصلاح‌طلبان و یک فراکسیونی با عنوان اصولگرایان با تعداد حداقل 120 نفر در مجلس دهم تشکیل خواهد شد.

وی در خاتمه در پاسخ به این سؤال که آیا آقای لاریجانی عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان خواهد شد یا خیر،‌ گفت: ایشان باید بیایند ولی اگر شرکت نکنند به خودشان مربوط است ولی هر کسی که در این لیست امید قرار داشته باید در فراکسیون شرکت کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.