۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 375076

پرویز پرستویی، از ستاره سبک وزن کشتی ایران حمایت ویژه ای کرد و از او خواست در مسابقه پیش رو با کسب جواز حضور در المپیک شایستگی هایش را اثبات کند.

حمایت ویژه پرویز پرستویی از حمید سوریان

به گزارش قدس آنلاین، ستاره سینمای ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به حمایت از حمید سوریان پرداخت که در دو مرحله قبلی در کسب سهمیه حضور در المپیک ناکام بوده و اینبار در مسابقات ترکیه باید آخرین شانس خود را امتحان کند.


پرویز پرستویی در صفحه شخصی اش نوشته: پهلوان حمید، حمید سوریان، مرد هفت مداله‌ی جهان و المپیک، مجبوری گوش کنی، حتی اگر برای نشنیدن بی مهری ها گوش هایت را موم اندود کرده باشی! پهلوان تو نمی توانی ببازی! خواهی دید! استانبول زیر گام هایت خواهد لرزید... تشک کشتی سجاده ات خواهد شد و آن خاک سجده گاهت... دستت با افتخار بالا خواهد رفت و نگاه غیرتمندت با سپاس به آسمان خدای‌‌مان دوخته خواهد شد... وزن کم کرده‌ای پهلوان؟ رقیبت چنین است و چنان؟ می خواهی گول مان بزنی؟ که باور کنیم تو نمی توانی؟ خب ما باور نمی کنیم! مگر می شود؟ مگر می توانی بار دیگر مثل بارها بار قبل، ندرخشی؟ مگر دست توست؟ یک ایران چشم بر قامت در هم تنیده با غیرت و شهامتت دوخته اند... مگر می توانی چشم بر ما ببندی؟


وی در ادامه نوشته: پهلوان حمید، حمید سوریان، مرد هفت مداله‌ی المپیک و جهان، مجبوری ببینی! حتی اگر برای ندیدن بی مهری ها، چشمانت را نقره داغ کرده باشی! وضو بساز پهلوان... من که باشم که غیرتت را به تو یادآور شوم؟! یک ایران چشم بر تو دوخته اند و گوش به برخاستن سرود افتخار تو سپرده اند. من که باشم که از تو درخواست کنم؟

 


لازم به ذکر است که حمید سوریان، فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان به همراه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، حسام الدین جعفری سرپرست این تیم و دکتر رامین امیرساسان متخصص تغذیه تیم های ملی عصر امروز برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک در کشور ترکیه راهی استانبول می شوند.


تیم ملی کشتی فرنگی ایران تاکنون از مجموع 6 سهمیه، پنج سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده است و در آخرین مرحله رقابت های گزینشی المپیک در ترکیه که در رشته کشتی فرنگی روز جمعه هفته جاری به صورت جهانی برگزار می شود، فینالیست های هر وزن، سهمیه حضور در المپیک 2016 برزیل را کسب می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    با مجید خدایی گفتگو کنید