۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد خبر: 375174

کارگردان پروژه «حضرت موسی (ع)» - با اعلام اینکه کسی که قرار است نقش حضرت موسی (ع) را ایفا کند قطعاً یک چهره ناشناس خواهد بود، درباره‌ی فیلنامه این اثر تاریخی، ساخت دکورها در شهرک دفاع مقدس و ... توضیحاتی را ارائه داد.

 بازیگر نقش «حضرت موسی(ع)» چه کسی است؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، جمال شورجه در پاسخ به اینکه آیا وارد مرحله انتخاب بازیگر برای پروژه «حضرت موسی (ع)» شده‌اید؟ خاطرنشان کرد: فعلاً مذاکره‌ای برای حضور بازیگران در این پروژه انجام نشده است. شاید برای خیلی از دوستان رسانه‌ای تصوراتی پیش آمده باشد که فلان بازیگر قرار است نقش حضرت موسی(ع) را بازی کند، اما ما برای این نقش قطعا یک چهره ناشناس را انتخاب خواهیم کرد.

شورجه گفت: سایر بازیگران سریال حضرت موسی (ع) که تعدادشان هم کم نیست، از میان چهره‌های خوب و مناسب‌ تئاتری و سینمایی و شخصیت‌هایی که با این داستان قرآنی شأنیت داشته باشند، دعوت به کار خواهند شد.

وی اعلام کرد: انتخاب بازیگران سریال «حضرت موسی (ع)» مثل سبک و سیاق «یوسف پیامبر(ع)» است که همه از چهره‌های خوب تئاتری و سینمایی بودند.

او سپس تصریح کرد: در حال حاضر برای انتخاب بازیگران سریال «حضرت موسی (ع)» نمی‌توان زمان مشخصی ارائه داد؛ چراکه تا وارد مرحله پیش‌تولید اصلی شویم یک مرحله دیگر داریم و همان‌طور که پیشتر اعلام کردم قرار است پیش از آغاز تصویربرداری، کتابچه‌ای از این اثر منتشر کنیم. در کل از زمانی که قرارداد این کار بسته شود تقریبا هفت تا هشت ماه زمان می‌برد تا تصویربرداری این سریال را آغاز کنیم.

شورجه همچنین اعلام کرد: برای پروژه «حضرت موسی (ع)» بنا نداریم از همان ابتدا همه بازیگران را انتخاب کنیم بلکه قرار است طی یک برنامه‌ریزی درست و در طول پروژه این کار صورت بگیرد.

کارگردان سریال «حضرت موسی (ع)» در ادامه از حضور متخصصان و مشاوران با تجربه در این پروژ خبر داد و گفت: به زودی قرار است با یکسری متخصصان با تجربه و متناسب با پروژه مثل دکتر انصاری، جلسه‌ای داشته باشیم.

وی همچنین با احتمال دادن اینکه مجید میرفخرایی طراحی دکور سریال «حضرت موسی (ع)» را همانند سریال «یوسف پیامبر(ع)» عهده‌دار باشد، درباره ساخت دکور پروژه «حضرت موسی (ع)» توضیح داد: به دلیل اینکه شهر اصلی قصه در طبس واقع شده است و مقر اصلی حکومت فرعون همان‌جاست، ما از همان شهرک دفاع مقدس که «یوسف پیامبر(ع)» هم در آنجا بود، استفاده می‌کنیم اما حداقل با تغییرات 50 تا 60 درصدی چراکه حتما باید دکورها تطهیر شوند.

شورجه در پایان درباره اینکه گفته می‌شود به جای نام کارگردان قرار است نام مرحوم سلحشور استفاده کنید، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا در کپشن کارگردانی نام مرحوم سلحشور را هم ذکر کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.