۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 375226

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ مجید کزازی، سرپرست پارک علم و فناوری استان همدان با بیان اینکه کل فروش ریالی  شرکت های دانش بنیان  این استان در سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان بوده است، گفت: تا کنون ۳۸ شرکت دانش بنیان در این استان مجوز دریافت کرده اند.

ثبت ۲۰ اختراع تایید شده در پارک علم و فناوری
وی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت افزود: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان استان همدان بالغ بر 38 شرکت  است و براساس ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رتبه خوبی در کشور به خود اختصاص داده است.
کزازی، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان به دلیل ریشه‌دار بودن و اشتغال‌زایی خروجی بسیار خوبی دارد.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته و سالهای آتی سند راهبردی شرکت های دانش بنیان مشخص شده است و پارک علم و فناوری جزو دستگاههای برتر در تدوین سند راهبردی خواهد بود.
وی توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان با توجه به پتانسیل ها در حوزه کشاورزی، صنایع تبدیلی، گردشگری، صنعت و غیره ، حمایت مالی و معنوی از شرکت  های دانش بنیان ، توسعه مراکز رشد، توسعه و حمایت از صادرات محصولات دانش بنیان از برخی
برنامه های پیش رو  پارک علم و فناوری عنوان کرد.
کزازی در ادامه گفت: تلاش می کنیم در سالهای آتی تعداد شرکت های رشد  از 50 مرکز به 100 مرکز برسد ،  و شرکتهای دانش بنیان از 38 شرکت به 200 شرکت افزایش یابد.
سرپرست پارک علم و فناوری استان همدان بیان کرد: تعداد پرسنل بیمه شده شرکت های دانش بنیان استان 56 نفر و پرسنل غیر بیمه 76 نفر و کل فروش این شرکت های بالغ بر 17 میلیارد تومان در سال گذشته بوده است.
وی در آخر گفت: همچنین تا کنون 40 مورد ثبت اختراع به این دستگاه مراجعه کرده که 20 مورد از اختراعات که همراه با نمونه اختراع بوده به ثبت رسیده است.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.