قدس آنلاین-اراک- الهه موحد: نماینده منتخب مردم اراك، كمیجان و خنداب در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ایام بعد از انتخابات موسم خدمت و رفاقت است و رقابت كور و واگرایی معنایی ندارد.

در انتخابات رقابت کور و واگرایی معنایی ندارد

سید مهدی مقدسی در نشست صحن علنی شورای اسلامی كلانشهر اراك افزود: امید است نمایندگان منتخب مردم در مجلس در پایان چهار سال فعالیت خود شرمنده مردم و شهدا نشوند.

منتخب مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس دهم عنوان كرد: تعامل با شورای اسلامی كلانشهر اراك یكی از بخش های مهم در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم است كه به عنوان منتخب مردم بر آن تاكید دارم.

وی بیان كرد: هر دو نماینده منتخب مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به دنبال حل مشكلات مردم در قالب اجرای برنامه ها ی هماهنگ هستند و در این راستا دفاتر كاری خود را در ساختمان واحد قرار می دهند. ن

ماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خدمت به مردم بزرگترین افتخار است و باید فضایی ایجاد شود تا هر كسی با هر فكر و ایده و توان بتواند به كاروان توسعه و پیشبرد امور استان بپیوندد و خدمت كند. .

فرماندار اراك نیز در این نشست گفت: حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی قابل تقدیر است و گام دوم انتخابات با آرامش كامل و در فضایی بسیار سالم برگزار شد.

دكتر حسین بختیاری افزود: مردم با حضور گسترده خود در این انتخابات بار دیگر ثابت كردند كه برای سرنوشت كشور و نظام خود ارزش قائل هستند و حضور آنها در این عرصه موجب تقویت بیشتر نظام شد. وی بیان كرد: انتظار است نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بر اساس احكام شرع و اسلام، قوانینی راوضع كنند كه موجب رفاه، آرامش و آسایش بیشتر اقشار مختلف مردم فراهم شود.

فرماندار اراك ادامه داد: بحث اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در این راستا همه از بخش خصوصی، دولتی و در مجموع تك تك افراد جامعه باید تلاش كنند و دست در دست یكدیگر گذارند. وی اظهار كرد: هرگز نباید چشممان به خارج از مرزها باشد بلكه باید بر اساس داشته ها و ظرفیت های خود قله های پیشرفت و توسعه را یكی پس از دیگری فتح و از واردات بی رویه كه موجب ركود اقتصادی شود جلوگیری و زمینه افزایش تولیدات داخلی با كیفیت و صادرات بیش از پیش فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.