قدس آنلاین: مدیر فرهنگسرای ترافیک مشهد از برگزاری نخستین جشن تجلیل از معلمان مدیران شهری مشهد در تالار شهر خبر داد.

برگزاری نخستین مراسم تجلیل از معلمان مدیران شهری مشهد

بهزاد چوپانکاره در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته معلم و همزمانی آن با شب عید فرخنده مبعث رسول اکرم(ص) نخستین مراسم تجلیل از معلمان مدیران شهری در تالار شهر شورای اسلامی شهر مشهد برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم از ساعت 17 تا 19 روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه و با حضور شهردار مشهد و مسئولان شهری برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگسرای ترافیک مشهد خاطرنشان کرد: این مراسم که بیش از 400 تن از معلمان برتر مشهدی و مسئولان استانی و شهری حضور خواهند داشت از 15 معلم مشهدی تقدیر می‌شود.
چوپانکاره با اشاره به اینکه تعلیم و آموزش از دیدگاه اسلام عبادت محسوب می‌شود، گفت: بدون شک با توجه به نقش‌آفرینی معلمان در علم‌آموزی، رشد و تعالی شخصیتی و فرهنگی دانش‌آموزان تجلیل از مقام معلم بر همگان فرض است.
وی برگزاری این جشن را ادای دین کوچکی در پاسداشت مقام معلم خواند و افزود:  هدف از برگزاری این یادواره بزرگداشت مقام معلم، گردهمایی معلمان و مسئولان شهری در کنار هم، تجدید خاطرات و ایجاد انگیزه بیشتر در معلمان به ویژه در عرصه فعالیت های فرهنگی و پرورشی است.
مدیر فرهنگسرای ترافیک مشهد پررنگ‌تر شدن نقش دستگاه‌های بیرون از آموزش و پرورش برای اجرای برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم را ضروری خواند و تصریح کرد: در این مراسم سعی شده است که به نقش معلمان در تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید و توجه شود. 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.