۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
کد خبر: 375582

بر اساس گزارشات جدید، بندهای Coach اپل واچ تا پاییز سال جاری میلادی به بازار خواهد آمد.

بندهای Coach اپل واچ در پاییز امسال عرضه خواهند شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات، مدتی ست که شایعاتی در مورد اضافه شدن برند لوکس Coach به بندهای اپل واچ در فضای مجازی منتشر شده است. اکنون چندین تصویر جدید از تجهیز اپل واچ به مدل های مختلف بندهای برند Coach به شایعات قبلی که حاکی از احتمال عرضه این بندها تا اوایل ماه آینده بودند اضافه شده است که اطلاعات جدید دیگری را به همراه دارد.
با وجود داغ بودن بازار شایعات در مورد بندهای اپل واچ، ممکن است تمامی شایعات اخیر درست نباشند چرا که بر اساس گزارشات جدید، بندهای Coach اپل واچ تا پاییز سال جاری میلادی به بازار خواهد آمد. همچنین پیش از این پیش بینی شده بود که احتمالاً 8 مدل از این بندها برای اپل واچ ارایه خواهد شد که کاربران می توانند از بین آنها انتخاب کنند اما گزارشات جدید حاکی از آن است که 9 مدل از این بندها و هر کدام به قیمت 150 دلار به کاربران عرضه خواهند شد.
متاسفانه هنوز مشخص نیست که این بندها به صورت مستقل توسط Coach ساخته شده اند یا خیر. بنابراین شاید این شرکت در همکاری با اپل این بندها را برای اپل واچ تولید کرده باشد. احتمال دوم یک خیال دور از ذهن نیست چرا که همانطور که می دانید، اپل پیش از این با برند هرمس همکاری کرده بود تا بندهای اپل واچ را تولید کند. بنابراین همکاری Coach با اپل واچ محتمل است.
در هر حال کنفرانس WWDC 2016 تا ماه آینده برگزار می شود و ما امیدواریم که بتوانیم اطلاعات بیشتری را درباره اپل واچ به دست بیاوریم. پس فعلاً تمامی اطلاعات منتشر شده را در حد یک شایعه مطالعه می کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.