در شرایطی که چند ماه به آغاز بازی‌های المپیک تابستانی باقی مانده، گشت و گذار مجازی در اماکن برگزاری این بازی ها با استفاده از خدمات نقشه گوگل ممکن شده است.

تور مجازی استادیوم‌های برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علاقمندان با استفاده از این خدمات می توانند از طریق اینترنت استادیوم ها و نقاط مختلفی که رقابت های رشته های متنوع ورزشی در آنها برگزار می شود را مشاهده کنند و اطلاعاتی در مورد آنها کسب کنند.

پیش بینی می شود در جریان این رقابت ها حداقل نیم میلیون نفر خارجی که به طور مستقیم در این رقابت ها درگیر هستند وارد بریل شوند و استفاده از این خدمات نقشه به آنها کمک خواهد کرد تا اطلاعاتی بیشتری در مورد محل برگزاری بازی های مختلف کسب کنند و با شهر ریودوژانیرو محل برگزاری رقابت ها هم بیشتر آشنا شوند.

از جمله خدماتی که از این طریق در دسترس است می توان به مشاهده نقشه اماکن برگزاری بازی های المپیک، جزییاتی همچون محل قرارگیری پله ها، ورودی ها، محل قرارگیری صندلی ها، درهای خروجی و حتی محل سرویس های بهداشتی اشاره کرد.

همچنین از این طریق می توان پارکینگ های هر ورزشگاه را مشاهده کرد و از مسیرهای رفت و آمد از ورزشگاه ها به نقاط مختلف شهر مطلع شد.

کاربران با کلیک کردن بر روی ورزشگاه ها و رفتن به محیط داخلی آنها می توانند با زوم کردن و کلیک کردن بر روی بخش های مختلف به اطلاعات بیشتری دسترسی یافته و جزییات متنوع تری را مشاهده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.