جمعی از طلاب حوزه علمیه قم با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس رسانه ملی برای ساخت سریال «معمای شاه» از وی تشکر قدردانی کردند.

تشکر جمعی از طلاب حوزه علمیه قم از سرافراز برای ساخت «معمای شاه»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، متن این نامه که به شرح زیر است:

برادر ارجمند

جناب آقای دکتر سرافراز

ریاست محترم سازمان صداو سیما

با سلام و آرزوی توفیق؛

در شرایط فعلی که نظام مقدس جمهوری اسلامی اماج حملات مختلف از سوی  دولت های غربی است رسانه ملی در ا ین برهه حساس وظیفه ای بسیار مهم و حیاتی برای نشان دادن چهره واقعی از نظام را دارد و باید با سیاست گذاری های صحیح در ا ین جنگ نا برابر ، عرصه را بر دشمنان تنگ نماید.

رسانه ملی که ثابت کرده که می تواند با استفاده از دانش و توان نیروهای داخلی آثاری مطلوب  تولید کند با خلق سریال معمای شاه نقطه عطفی در این مرحله طی کرده است.

اینکه دغدغه چندین ساله مقام معظم رهبری و دیگران دلسوزان نظام را جامعه عمل پوشاندید و با شیوه حرفه‌ای و البته با تبعیت از تاریخ و با تأسی از مشاورین خبره ،‌ چهره منحسوس پهلوی را به جامعه و نسل بعد از انقلاب معرفی کردید قدردانی و تشکر می‌نماییم.

همچنین ایستادگی جنابعالی در برابر فشارهایی که با حب وبغض اجین شده و ازشما مقام محترم خواستار عدم حمایت و پتشیبانی از سریال فاخر بوده اید را ارج می‌نهیم.

اما طلاب حوزه‌های علمیه از جنابعالی درخواست می کنیم که با تمرکز برای سریال سازی های قرانی و همچنین تاریخی از ساخت و تولید برنامه های که بیشتر جنبه هجو را دارند پرهیز و بیشتر به محصولاتی سرمایه گذاری مالی و معنوی شود که به رشد بیشتر فکری جامعه کمک کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.