۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 376123

خش اروپایی شرکت سونی به تازگی شروع به پذیرش سفارش ها برای خرید گوشی هوشمند اکسپریا X Performance کرده است

پیش فروش سونی اکسپریا X Performance آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، بخش اروپایی شرکت سونی به تازگی شروع به پذیرش سفارش ها برای خرید گوشی هوشمند اکسپریا X Performance کرده است. سونی این گوشی رده بالا را در رویداد جهانی موبایل سال 2016 در شهر بارسلون رونمایی کرد. سونی همچنین پیش سفارش گوشی های اکسپریا X و اکسپریا XA، که هردو همزمان با X Performance رونمایی شدند را نیز به صورت رسمی آغاز کرده است. البته امکان ثبت سفارش برای این دو گوشی از چندی پیش توسط وب سایت آمازون نیز فراهم شده بود.
در حال حاضر، گوشی سونی اکسپریا X Performance را می توان در این کشورها پیش خرید کرد: فرانسه، ایتالیا، هلند، اسپانیا و سوئد. قیمت مدل آنلاک این گوشی 699 یورو است ( و انتظار می رود قیمت آن در آمریکا نیز 699 دلار اعلام شود)، و امکان انتخاب از میان چهار رنگ وجود دارد: سفید، سیاه، طلایی و رزگلد. به نظر می رسد عرضه این گوشی تا پیش از ماه جولای آغاز نمی شود، این در حالی است که عرضه دو مدل دیگر یعنی گوشی های اکسپریا X و اکسپریا XA از اواخر ماه می یا اوایل ماه ژوئن آغاز می شود.
گوشی سونی اکسپریا X Performance شباهت های زیادی با مدل Xperia X دارد، اما تفاوت اصلی آن این است که قدرتمندتر است، چرا که از پردازنده اسنپدراگون 820 بهره می برد. این در حالی است که توان پردازشی مدل Xperia X توسط تراشه اسنپدراگون 650 تامین می شود.
هر سه گوشی جدید در وب سایت سونی در وضعیت "به زودی" قرار دارند. با این حال، اما هنوز مشخص نیست برنامه بعدی سونی برای عرضه سراسری این محصولات از چه زمانی آغاز می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.