۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 376154

عضو هئیت مدیره اتحادیه بنکداری گفت: طبق روال همه ساله ،با آغاز فصل برداشت در مرداد و اوایل شهریور قیمت برنج با کاهش ۲۰ درصدی مواجه می شود.

برنج ارزان می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قاسمعلی حسنی عضو هئیت مدیره اتحادیه بنکداری مواد غذایی با اشاره به قیمت برنج اظهار داشت: در حال حاضر قیمت هرکیلوبرنج در عمده فروشی ها 10 هزار و 800 تومان است که در خرده فروشی های سطح شهر با احتساب 12 درصد سود به فروش می رسد.
وی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر کاهش قیمت برنج گفت: در چند روز گذشته قیمت برنج تغییر خاصی نداشته و تنها می توان گفت که با توجه به آخر فصل و درآستانه ماه رمضان بازار در رکود به سر می برد.
حسنی با اشاره به  دلایل افزایش قیمت برنج بیان داشت: از دی ماه سال گذشته تا کنون به طور متوسط هر ماه با افزایش 15 درصدی قیمت در بازار مواجه بودیم، که دراین میان افزایش 20 درصدی تقاضا و گرایش مصرف کنندگان به سمت و سوی برنج ایرانی را  می توان از عمده دلایل گرانی برنج به شمار آورد.
وی ادامه داد: قیمت برنج توسط تاجران در مبدا تعیین می شود، اما گفتنی است که نقش دلالان هم در افزایش قیمت برنج بی تاثیر نیست.
عضو هئیت مدیره اتحادیه بنکداری تصریح کرد:  طبق روال همه ساله ،با آغاز فصل برداشت در مرداد و اوایل شهریور قیمت برنج با کاهش 20 درصدی مواجه می شود.

محصول

قیمت

شیرودی

7 هزار و 300 تومان

دودی پرمحصول

8 هزار تومان

طارم اصل

8 هزار و 600 تومان

طارم رمضانی

6 هزار و 800 تومان

طارم عسگری

6 هزار و 500 تومان

فجر فله

7 هزار و 600 تومان

ندا

6 هزار و 800 تومان

هاشمی

8 هزار و 600 تومان

دم سیاه

8 هزار و 800 تومان

ایرانی درجه یک معطر

9 هزار و 100 تومان

نیمدانه پرمحصول

4 هزار تومان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.