مایکروسافت چندی پیش اظهار امیدواری کرده است که بتواند تا سال ۲۰۱۸، به رقم نجومی یک میلیارد دستگاه مجهز به ویندوز ۱۰ در جهان دست یابد و نام خود را در کنار کمپانی اپل، که هم اکنون پلتفرم iOS این شرکت روی میلیارد دستگاه نصب شده است، درج کند.

نصب ویندوز ۱۰ بر روی ۳۰۰ میلیون دستگاه؛ بروزرسانی رایگان ۸ مرداد به پایان می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، کمپانی مایکروسافت در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که جدیدترین نسخه از سیستم عامل این شرکت موسوم به ویندوز 10 که برای لپ تاپ ها، رایانه های رومیزی، گوشی های هوشمند، کنسول های اکس باکس وان و غیره طراحی شده بود، هم اکنون بر روی 300 میلیون دستگاه نصب شده است. با تک شات همراه باشید.

به گفته این شرکت مهلت بروزرسانی رایگان برای کاربران سیستم عامل ویندوز، 29 جولای و یا همان 8 مرداد ماه به پایان خواهد رسید و پس از آن ویندوز 10 به صورت پیش فرض بر روی دستگاه های جدید نصب خواهد شد و یا علاقه مندان می بایست هزینه ای را بابت خرید این پلتفرم بپردازند.

یکی از مدیران ارشد مایکروسافت در این خصوص عنوان می کند:"این روزها، شاهد استقبال بالای کاربران دستگاه های مختلف در خانه ها، مدارس، محیط های کسب و کار و سایر سازمان ها از ویندوز 10 هستیم و به زودی ویندوز 10 با سرعتی فراتر از پیش بینی ها، خود را در دل میلیون ها دستگاه جای خواهد کرد."

ردموندی ها امیدوارند که بتوانند با کمک ویندوز 10، عملکرد ضعیف خود در عرضه ویندوز 8 را جبران کنند و برای این منظور، امکان پشتیبانی از این نسخه از ویندوز را برای بسیاری از دستگاه ها فراهم کردند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، اگرچه این شرکت، فرمانروایی بازار نرم افزارهای کامپیوترهای شخصی را در دست دارد، اما هنوز نتوانسته است گستره این فرمانروایی را به بازار پلتفرم گوشی های هوشمند نیز توسعه دهد و سهم از دست رفته خود را از دست پلتفرم های اندروید و iOS پس بگیرد.

مایکروسافت چندی پیش اظهار امیدواری کرده است که بتواند تا سال 2018، به رقم نجومی یک میلیارد دستگاه مجهز به ویندوز 10 در جهان دست یابد و نام خود را در کنار کمپانی اپل، که هم اکنون پلتفرم iOS این شرکت روی میلیارد دستگاه نصب شده است، درج کند.

در پایان، این شرکت عنوان کرد که برورزسانی های سالیانه ای از ویندوز 10 را ارایه خواهد کرد تا بتواند این پلتفرم را به یک ابزار قدرتمند آموزشی در کلاس های درس تبدیل کند.

ویندوز 10

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.