بر اساس آخرین اطلاعاتی که توسط شرکت تحلیلی Slice تهیه شده، زنان بیشتری به خرید اپل واچ روی آورده اند

علاوه بر استقبال خارق العاده مردان از اپل واچ، زنان بیشتری به خرید این محصول روی آورده اند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، ساعت هوشمند اپل موسوم به اپل واچ برای جنسیت خاصی طراحی نشده است و یک ساعت هوشمند اسپورت به حساب می آید که مناسب هر دو گروه خانم ها و آقایان و حتی کودکان است. بنابراین همه افراد بدون هیچ محدودیتی می توانند از این محصول استفاده کنند اگرچه در ابتدای عرضه اپل واچ به نظر می رسید که اکثر مشتریان و علاقه مندان به خرید اپل واچ، مردان هستند. اما آمارهای اخیر نشان می دهد که این روند به کلی تغییر کرده است. 
بر اساس آخرین اطلاعاتی که توسط شرکت تحلیلی Slice تهیه شده، زنان بیشتری به خرید اپل واچ روی آورده اند. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید، در ابتدا خریداران اپل واچ را 80 درصد مردان و 20 درصد زنان تشکیل می دادند اما با یک نگاه اجمالی تا به امروز، می توان در نمودار مشاهده کرد که این آمارها به ترتیب به 60 و 40 تغییر کرده است.

اپل واچ

 


هنوز نمی توان مطمئن بودکه این ارقام به درصد 50-50 خواهد رسید یا خانم ها، دیگر مایل به خرید اپل واچ های بیشتر نخواهند بود. اما با توجه به اینکه نمودار اخیر یک رشد صعودی را برای خانم ها به نمایش گذاشته است، ممکن است در آینده نیز این درصد افزایش یابد و به درصد 50-50 برسد.


جالب است بدانید که در مورد دستگاه های فیت بیت بر خلاف اپل واچ، خانم ها از ابتدا به نسبت مردان تمایل بیشتری به پوشیدن این دستگاه ها داشتند. البته دلیل اینکه چرا در دستگاه های فیت بیت، مردان کمتر از زنان به این دستگاه ها گرایش دارند مشخص نیست. اما نظر شما در مورد دستگاه های فیت بیت و اپل واچ چیست؟ آیا طراحی خاصی در شکل ظاهری آنها باعث ایجاد این تفاوت شده است و یا این آمارها کاملاً اتفاقی به این سمت کشیده شده اند؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.