۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 376651

رئیس مجلس ضمن خیرمقدم به منتخبین مجلس دهم گفت: آینده خوبی را برای مجلس آتی پیش‌بینی می‌کنم.

آینده خوبی را برای مجلس آتی پیش‌بینی می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریحانی با حضور در همایش فرایند قانونگذاری و الزامات و راهکارها که صبح امروز در محل مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به منتخبین مجلس دهم گفت: آینده خوبی را برای مجلس آتی پیش‌بینی می‌کنم.
 
وی در ادامه با اشاره به سه هدف برگزاری همایش فوق تاکید کرد: ابتدا هدف از برگزاری این همایش  آشنایی همکاران با یکدیگر است و همانطور که مستحضرید 75 در صد از نمایندگان تغییر کرده است.
 
رئیس قوه مقننه با اشاره به هدف دوم برگزاری همایش فوق ادامه داد: دومین دلیل برگزاری این جلسه، آشنایی نمایندگان دوره جدید با کار مجلس و سازوکارهای اجرایی مجلس و برنامه‌های روز نخست افتتاحیه بود.

وی افزود: همچنین تلاش می شود در این هماش نکات آیین نامه‌ای و برخی موارد قانون اساسی که باید مد نظر قرار گیرد و آشنایی با سیاست‌های کلی نظام که رهبری ابلاغ نموده‌اند از طریق معاونت های زیربط مجلس توضیحات لازم ارائه شود.
 
لاریجانی با اشاره به سومین هدف برگزاری همایش مذکور گفت: ایجاد فهم مشترک از کشور چه در بعد اقتصادی، چه بعد امنیتی و چه بین المللی هدف سوم در برگزاری این جلسه بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.