معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه جشن‌های باشکوهی در ۷ نوبت در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌های جشن‌های اعیاد شعبانیه در حرم مطهر رضوی

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه ولادت‌های امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل‌العباس(ع) و امام سجاد(ع) ویژه برنامه‌ها و جشن‌های باشکوهی در 7 نوبت در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
وی درباره زمان این ویژه‌برنامه‌ها، افزود: این برنامه‌ها از دوشنبه بیستم تا پنجشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و ویژه برنامه‌های شب از ساعت 20:30 تا 22:30 و ویژه برنامه‌های روز از ساعت 11 تا 13:30 در این مکان مقدس برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در رابطه با سخنرانان این برنامه‌های شاد و فرحبخش، خاطرنشان کرد: در این مراسمات حجج‌اسلام مسلم داوودی نژاد، حسین کوثري و حبیب‌الله فرحزاد پیرامون موضوع سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و به ویژه این سه مولود عزیز به ایراد سخن می‌پردازند.
حسینی ضمن اشاره به مولودی خوانی، مدیحه سرایی، شعر خوانی و همخوانی در این جشن‌های باشکوه، تصریح کرد: در این ایام فرخنده مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، سیدناصر کهربایی، سیدمصطفی حسین ، محمد گلابگیر، جواد بحرینی، محمد جعفرنژاد، علی برادران، رضا زین‌العابدین به مولودی خوانی و مدیحه سرایی، شعرای آئینی غلامرضا غلامپور، سیدرضا یعقوبی‌آل، سیدروح‌الله مؤید و علی زمانیان به شعر خوانی و گروهای سرود و تواشیح ولایت، فدك الزهرا (س)، رضوان (ع)، ثامن‌الحجج(ع) و ولی عصر(عج) به همخوانی می‌پردازند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: شرکت در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و شرکت‌کنندگان ضمن عرض تبریک و تهنیت این عید فرخنده به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از این برنامه‌های معنوی و نورانی بهره‌مند می‌شوند.
حسینی گفت: امیدواریم که به عنوان پیرو این بزرگواران بتوانیم سبک زندگیشان را در زندگی خود پیاده کرده و آنگونه‌ای زندگی کنیم که ائمه اطهار(ع) سفارش کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.