۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
کد خبر: 377446

شرکت خودروساز ایتالیایی آلفا رومئو به تازگی مدلی خاص از جدیدترین خودروی سواری چهار در خود با نام جولیا کوادروفولیو QV) ۲۰۱۷) را معرفی کرده است

با آلفارومئوی سفارشی پلیس ایتالیا آشنا شوید+عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازتک شات ، شرکت خودروساز ایتالیایی آلفا رومئو به تازگی مدلی خاص از جدیدترین خودروی سواری چهار در خود با نام جولیا کوادروفولیو QV) 2017) را معرفی کرده است. اما قرار نیست هر کسی که به این خودرو علاقه دارد امکان رانندگی با آن را پیدا کند. آلفا رومئو دو دستگاه از این خودرو را به نیروی پلیس ایتالیا داده است. این خودرو نه تنها دارای موتور 2.9 لیتری 505 اسب بخاری از نوع توین توربو شش سیلندر است، بلکه دارای سیستم انتقال قدرت دستی نیز می باشد. .
جولیا QV طی 3.9 ثانیه از سرعت صفر به صد می رسد و نیروی پلیس ایتالیا قصد دارد از این خودروها در ناوگان واکنش سریع خود استفاده کند. این نیروها نخستین افرادی هستند که در محل ماموریت های اضطراری حاضر می شوند. قرار است این خودروها برای ارسال فوری محموله های خاص همچون اعضای بدن که قرار است در عمل های پیوند بکار بروند استفاده شود.
نکته جالب اینجا است که نیروهای پلیسی که برای رانندگی با این خودرو انتخاب شده اند ابتدا باید در دوره های آموزش رانندگی که توسط شرکت آلفا رومئو برگزار می شود شرکت کنند. در بخش های مختلف این خودرو تجهیزات پلیسی کار گذاشته شده که از جمله آنها می توان به چراغ های LED به رنگ آبی، چراغ های پلیس روی سقف خودرو، و نشان ویژه نیروهای واکنش سریع در بیرون آن و بی سیم پلیس و یک تبلت در داخل آن اشاره کرد.
قرار است در مجموع هشتصد دستگاه جولیا QV در اختیار نیروی ویژه پلیس ایتالیا قرار بگیرد. آلفا روئو سابقه طولانی در تامین خودروهای موردنیاز پلیس ایتالیا دارد و البته تنها تامین کننده در این زمینه نیست، چرا که پلیس ایتالیا از خودروهای فراری و لامبورگینی نیز در ناوگان خود استفاده می کند.
آلفا رومئو طی ماه های آینده مدل کم قدرت تری از این خودرو را به صورت عمومی به فروش خواهد رساند.

 

 

romeo

 

 

romeo

 

 

romeo

 

 

romeo

 

 

romeo

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.