به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ محمود رضا عراقی، معاون عمرانی استاندار ، که در جلسه نشست شورای اسلامی استان در تجلیل از چهار شورای نمونه و برتر با حضور استاندار سخن می گفت با اعلام مطلب فوق و با اشاره به اینکه مکان فعلی شورای اسلامی استان موقتی است، گفت: در بحث مکان فعلاً کمبود داریم اما مکان مناسبی برای شورای اسلامی استان لحاظ خواهد شد.

کار و ایده های بزرگ در اطاق های کوچک هم انجام پذیر است

وی با تاکید بر اینکه کار و ایده های بزرگ در اتاق های کوچک هم انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: معاونت عمرانی تاکنون در برگزاری جلسات شورای اسلامی استان همکاری لازم را داشته و حتی برخی از جلسات شورا با مدیران استانی در دفتر معاونت عمرانیبرگزار شده است.

مسعود فرزانه، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری همدان نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه جایگاه شورای اسلامی استان باید بیشتر معرفی شود، گفت: البته این جایگاه و نحوه عملکرد شورای اسلامی استان بر اساس تعاریف قانونی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای انتخاب شوراهای نمونه ملاک‌های مختلفی در نظر گرفته شد، افزود: در شورای اسلامی شهر قروه گذشتن از تصمیماتی برای منافع شخصی ویژگی مثبت و برتر این شورای شهر بود.
فرزانه، خاطرنشان کرد: شورای شهر فامنین نیز عملکرد قابل توجهی در اجرای پروژه‌های عمرانی داشته و شورای اسلامی شهر بهار نیز بیشترین همدلی را با مجموعه داشته است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری همدان تصریح کرد: شورای اسلامی شهر جوکار نیز با اعمال سیاست‌های مناسب شهرداری این شهر را چابک و مناسب کرده است.
وی با تأکید بر اینکه برای بالا بردن جایگاه شورای اسلامی استان باید فکر شود، گفت: محل شورای اسلامی استان قبلاً در سازمان مدیریت و بودجه بود و با فعالیت مجدد این سازمان، شورای اسلامی استان مجبور به نقل مکان شد.
در این جلسه شوراهای اسلامی شهرهای جوکار، فامنین، قروه و بهار به عنوان شوراهای نمونه انتخاب شدند و نمایندگانی از این شوراها، در قالب شورای اسلامی استان برخی از مباحث و مشکلات خود را مطرح کردند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.