نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی برای آموزش تاریخ یهود به کارکنان سازمان ملل طرحی جدید ارائه کرد.

طرح جدید نتانیاهو برای سازمان ملل "رد گم کنی" از چیست؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان " بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی که ید طولایی در طرح زیر بغل زدن و به سازمان ملل رفتن، دارد، این بار طرحی را به این سازمان پیشنهاد داده است به طور کلی از بین ارتباطات نامعقولی که این رژیم با دنیای اطراف دارد، شاید بتوان تنها مورد دیپلماتیکی که نتانیاهو خود را درگیر ان می کند ارتباطش توهمی اش با سازمان ملل است.
 

می‌کُشد، اما خبری از او نیست/


 در پی واکنش یونسکو به تجاوزات این رژیم علیه مسجد الاقصی و محکومیت هتک حرمت مقدسات فلسطین، نتانیاهو از برگزاری همایشی پیرامون تاریخ یهود برای کارکنان سازمان ملل خبر داد.
 
شورای اجرایی یونسکو ماه گذشته با صدور قطعنامه ای تجاوزات و اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی که موجب هتک حرمت مقدسات فلسطین و سلب آزادی عبادت فلسطینیان به ویژه در مسجد الاقصی می شود را به شدت محکوم کرد.

در همین رابطه نتانیاهو  بار دیگر از اینکه یونسکو منکر پیوند یهود با مسجد الاقصی شده بود ابراز تعجب و ناراحتی کرده بود.

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در منطقه غرب آسیا نیز در مقابل اظهارات نتانیاهو ساکت نمانده و جواب جالبی به او داده است.

وی  ضمن اعلام مخالفت با طرح نتانیاهو برای برگزاری کنفرانسی درباره تاریخ یهودیان برای کارمندان سازمان ملل متحد، اعلام کرد که کارمندان سازمان ملل به خوبی با تاریخ منطقه آشنا هستند.
 

می‌کُشد، اما خبری از او نیست/


نیکولای ملادینوف با تمسخر اظهارات نتانیاهو تاکید کرد که "کارمندان این سازمان به خوبی با تاریخ منطقه و ملت ها و ادیان مختلف آن آشنا هستند".

به طور کلی نتانیاهو خود از کسانی است که نیاز به سلسله مراتبی از کلاس های آموزشی پیرامون نکوهش هتک حرمت، جنایت و اشغالگری دارد.

در همین رابطه حدودا یک ماه گذشته، شهرک نشینان صهیونیست به بهانه عید یهودی "پسح" وارد صحن‌های مسجد مبارک الاقصی شدند بیش از ۲۰ شهرک نشین صهیونیست از طریق دروازه "باب المغاربه" و تحت تدابیر امنیتی شدید وارد مسجد الاقصی شدند که نمازگزاران فلسطینی با فریادهای "الله اکبر" با آن‌ها مقابله کردند.

همچنین مدیریت اوقاف الخلیل اعلام کرده بود که نظامیان صهیونیستی به بهانه فرا رسیدن عید یهودی «پسح» حرم ابراهیمی را به روی نمازگزاران فلسطینی بستند تا زمینه ورود شهرک نشینان صهیونیست به داخل آن و هتک حرمت این مکان شریف فراهم شود. نظامیان ارتش صهیونیستی همچنین اقدامات نظامی شدیدی را در اطراف این حرم اتخاذ کردند تا مانع از ورود فلسطینیان به داخل آن شوند.

شیخ منذر ابو الویلات مدیر حرم ابراهیمی این اقدام را نوعی تجاوز به اماکن مقدس اسلامی قلمداد کرد که اهانتی به احساسات مسلمانان به شمار می‌رود.

رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۹۴ و پس از جنایت فجیعی که در علیه نمازگزاران مسلمان صورت گرفت، حرم ابراهیمی را تقسیم کرد و هر سال به مدت ۱۰ روز آن را به روی مسلمانان می‌بندد.

این اقدامات واکنش های بین المللی دیگری را نیز در بر داشته است، "عبدالله دوم" پادشاه اردن نیز در دیدار با "دیوید کامرون" نخست‌وزیر انگلیس، هشدار داد قدام‌های تحریک‌آمیز بیشتر در قدس اشغالی، به روابط امان و تل‌آویو لطمه خواهد زد.

جنبش حزب‌الله لبنان هم در بیانیه‌ای تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و هتک حرمت به مقدسات دینی را محکوم و اعلام کرد این اقدام‌ها در حالی صورت می‌گیرد که هیچ واکنشی از حکام عرب نمی‌بینیم و این نشان‌دهنده تسلیم بی‌چون و چرای آنها در برابر نقشه‌های صهیونیست‌ها است.

سازمان همکاری اسلامی نیز در واکنش به تنش‌ها در شهر اشغالی قدس، اعلام کرد هتک حرمت مسجدالاقصی توسط نیروهای اسرائیلی و حمله به نمازگزاران فلسطینی، امتداد جنایت و تروریسمی است که رژیم اشغالگر در راستای اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی مرتکب می‌شود.

گروه‌های فلسطینی نیز حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و ضرب و شتم نمازگزاران در آنجا را محکوم کرده و درباره تداوم این جنایات هشدار داده‌اند.

سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) نیز هشدار داده است که رژیم صهیونیستی با حمله به مسجدالاقصی با آتش، بازی می‌کند.

 

می‌کُشد، اما خبری از او نیست/


البته شهرک نشینان رژیم صهیونیستی همچنان به هتک حرمت های گسترده خود به مسجدالاقصی ادامه می دهند.

طی روزهای گذشته نیز نظامیان رژیم صهیونیستی با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در اطراف مسجدالاقصی، راه ورود شهرک نشینان به این مسجد را هموار کردند و به دنبال ورود شهرک نشینان به داخل صحن های مسجدالاقصی، درگیری شدیدی میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست درگرفت.

رسانه های فلسطینی اعلام کردند شهرک نشینیان با هدف ایجاد هرج و مرج در سرزمین های اشغالی و به راه انداختن درگیری با فلسطینیان دست به این اقدام زدند از سوی دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات سرکوبگرانه علیه شهروندان فلسطینی به مناطق «الخلیل» و «بیت لحم» واقع در کرانه باختری یورش بردند.

 صهیونیست ها با تجمیع همه ظرفیت های خود بار دیگر تجاوزی سازمان یافته  علیه مسجد الاقصی صورت داده اند و همانطور که انتظار می رفت با واکنش شدید فلسطینیان روبرو شدند تا جائیکه عده ای از فلسطینیان مومن و شجاع در دلخل مسجد حضور یافته و با هر امکانی جلوی تجاوزگران ایستادند. بی تردید صهیونیست ها هزینه این اقدام خود را مانند گذشته خواهند پرداخت اما این بار بسیار سنگین تر زیرا ملت فلسطین می داند اشغال مسجد الاقصی به معنی آغاز موج جدیدی از آوارگی و نابودی هویت فلسطینیان است.
 

می‌کُشد، اما خبری از او نیست/


همچنین مردم فلسطین، دیگر چون گذشته فاقد توان تاثیر گذاری نیستند. بلکه همانگونه که در طول انتفاضه اول و دوم  و همچنین چندین  جنگ تمام عیار با صهیونیست ها نشان دادند ،  تجارب گران بهای گروه های مقاومت شرایط را برای اشغالگران بغرنجتر و پر هزینه خواهد کرد و با توجه به تقویت بنیه دفاعی این گروه ها و افزایش توان تهاجمی آنها می توان گفت این تجاوز هزینه ی ویرانگری برای صهیونیستها به دنبال دارد.

این وضعیت در شرایطی است که رژیم صهیونیستی نه در داخل و نه در خارج از موقعیت و جایگاه خوبی برخوردار نیست و هر روز به سراشیبی سقوط نزدیک تر می شود و چه تیزبینانه رهبر معظم انقلاب در جواب مقامات اسراییلی فرمودند: اوّلاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید...

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.