قدس آنلاین: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش‌سوزی یک منزل مسکونی و فوت مرد میانسال در میان شعله‌های آتش در خیابان نظام دوست این شهر خبر داد.

مرد میانسال در میان شعله‌های آتش‌ جان‌باخت

آتشپاد دوم حسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت 11 روز گذشته در پی بروز آتش سوزی یک منزل مسکونی یک طبقه، گروه‌های اطفای حریق و امداد و نجات ایستگاه شماره 8 آتش‌نشانی به همراه خودروی اطفای حریق به محل حادثه واقع در خیابان نظام دوست اعزام شدند.
وی با بیان اینکه یک نفر در زمان وقوع حادثه در منزل بوده، افزود: متأسفانه یک مرد میانسال در این حادثه جان باخت و با توجه به حضور وی در کانون این آتش سوزی که قسمت پذیرایی این منزل حدوداً 50 متری بود دچار سوختگی زیادی شد و اقدمات صورت گرفته جهت نجات این فرد ثمربخش نبود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ضمن اشاره به موقعیت مکانی منزل مزبور که در کوچه‌ای باریک به طول 10 مترو در قطعه دوم بود، خاطرنشان کرد: به دلیل موقعیت مکانی نامناسب منزل، شعله‌های آتش و دود ناشی از آن در زمان گسترش آتش و تخریب پنجره‌های این منزل به رویت اهالی محل رسیده بود که بر همین اساس وقوع این آتش سوزی در شرایط توسعه و درست در زمانی که بیش از نیمی از منزل در آتش سوخته بود، به سامانه تلفنی 125 اعلام شد و همین تأخیر در اعلام حادثه، سبب تلف شدن زمان زیادی شد که منجر به بی‌نتیجه ماندن جان فرد گرفتار در آتش شد.
وی با بیان اینکه علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است، اظهار کرد: جسد متوفی جهت بررسی‌های لازم به پزشکی قانونی انتقال یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.