قدس آنلاین: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد از اسکان کاروان پیاده ۱۸۰ نفری از کشور عراق در حسینیه بیت الرقیه(س) خبر داد.

اسکان ۱۸۰ زائرپیاده عراقی درحسینیه بیت الرقیه(س)

حجت الاسلام محمد ذاکری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: در روزهای پایانی از ماه پر برکت رجب المرجب کاروان زائرین پیاده حضرت رضا (ع) از نجف اشرف وارد مشهد شده و مورد استقبال مردم و مسئولین این شهرستان قرار گرفتند.
وی در ادامه بیان داشت: حرکت این کاروان 180 نفری از اواخر ماه جمادی الاول آغاز و پس از  68 روز پیاده روی مسیر نجف اشرف  تا مشهد الرضا(ع) را طی کردند.
ذاکری افزود: کاروان مذکور در روز شهادت امام موسی کاظم(ع) وارد مشهد شده و جهت عرض تسلیت به محضر شریف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تشرف یافتند.
وی اضافه کرد: اسکان این زائرین از سوی اداره اوقاف ناحیه یک مشهد در حسینیه بیت الرقیه(س) واقع در اطراف حریم مطهر رضوی صورت گرفت.
رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد ادامه داد: همچنین این کاروان پیاده به زیارت آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) شهرستان طرقبه مشرف شدند و پس از حضور در مراسم پر فیض دعای کمیل پذیرایی شده و بسته های متبرکه بقعه امامزادگان نیز به این زائرین اهداء شد.
ذاکری گفت: کاروان مذکور نیز دو روز میهمان امام رضا(ع) بودند و پس از سه روز اقامت در مشهد عازم نجف اشرف شدند.
وی در پایان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 33 کاروان پیاده از کشور عراق برای زیارت امام هشتم  به مشهد الرضا(ع) مشرف شده است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.