۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
کد خبر: 377905

زمانی که در منزل خواهرم بودم، گمان کردم برادرم از خواهرم خواسته در غذای من مواد اعتیادآور بریزد؛ تمام شب فکرم درگیر بود تا اینکه نیمه‌های شب در حالی که خواهرم خواب بود با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بودم، چند ضربه به وی زدم ...

مرد خواهرکش در آستانه محاکمه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، صبح 14 آذر ماه سال گذشته خبر قتل زن میانسالی در منطقه ستارخان از سوی مأموران کلانتری 118 ستارخان به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

با حضور محسن مدیر روستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل وقوع جرم و پس از بررسی اولیه مشخص شد زن 55 ساله‌ای با 7 ضربه چاقو به قتل رسیده است.

پس از بررسی اولیه، تحقیقات کارآگاهان درباره شناسایی متهم این پرونده آغاز شد و دختر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پدر و مادرم چند سال قبل از هم جدا شدند و من به همراه دو خواهر دیگرم که مدتی پیش ازدواج کردند، با مادرم زندگی می‌کردیم؛ روز قبل حادثه، فرهاد دایی‌ام از شمال به تهران و منزل ما آمد، شب قبل از قتل مادرم، پس از صرف شام برای خواب به خانه یکی از دوستانم که تنها بود، رفتم و امروز صبح زمانی که به خانه برگشتم با جسد غرق در خون مادرم مواجه شدم.

با به دست آمدن این سرنخ، تحقیقات برای دستگیری فرهاد آغاز شد که همزمان مأموران کلانتری نواب هنگام گشت‌زنی در بزرگراه نواب به مرد میانسالی که با لباس‌های خونی در حال راه رفتن در بزرگراه بود، مشکوک شده و وی را دستگیر کردند؛ با انتقال مرد میانسال به کلانتری، وی مدعی  قتل خواهرش شده بود، اما از آدرس محل وقوع قتل اطلاعی نداشت که با تطبیق مشخصات قاتل زن میانسال مشخص شد این مرد میانسال همان فرهاد است.

با انتقال فرهاد به دادسرای امور جنایی تهران، وی درباره جزئیات قتل خواهرش به بازپرس پرونده گفت: ساکن یکی از شهرستان‌های رودسر هستم؛ 6 سال معتاد بودم و از 6 ماه قبل با خوردن شربت متادون اعتیادم را ترک کردم؛ مدتی قبل همسرم طلاق گرفت و 3 فرزندم نیز به خانه وی رفتند، پس از این اتفاق با مادرم زندگی می‌کردم اما در این مدت، برادر کوچک‌ترم در تلاش بود تا دوباره من را معتاد کند به همین دلیل به تهران آمدم.

وی افزود: هفته اول را در گرمخانه‌ای حوالی بهشت زهرا ماندم و پس از آن هم شب‌ها در ترمینال جنوب می‌خوابیدم تا اینکه پول‌هایم تمام شد، به همین جهت با خواهرم تماس گرفتم که او دنبالم آمد و مرا به خانه‌اش برد؛ زمانیکه در منزل خواهرم بودم، احساس کردم وی در حال صحبت تلفنی با برادرم است؛ گمان کردم برادرم از خواهرم خواسته در غذای من مواد اعتیادآور بریزد، تمام شب فکرم درگیر بود تا اینکه نیمه‌های شب در حالیکه خواهرم خواب بود با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بودم، چند ضربه به وی زدم، خواهرم شروع به داد و فریاد کرد و من هم با دستانم گلویش را فشار دادم تا اینکه نفسش بند آمد.

با انتقال جسد زن به پزشکی قانونی نیز مشخص شد زن میانسال بر اثر خفگی ناشی از فشار بر عناصر حیاتی گردن فوت شده است و ضربات چاقو عمیق نبوده است.

پس از تکمیل پرونده قتل زن میانسال، محسن مدیر روستا؛ بازپرس امور جنایی تهران برای قاتل این پرونده قرار مجرمیت صادر کرد و با صدور کیفرخواست برای فرهاد، وی به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.