قدس آنلاین- تبریز: شورای شهر سراب با استعفای مرتضی اعیانی شهردار سراب موافقت کرد و احمد حسین‌پوری شهردار سابق را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کرد.

شهردار سراب استعفا داد/ امکان بازگو کردن مسائل وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، شورای شهر سراب با استعفای مرتضی اعیانی شهردار سراب موافقت کرد و احمد حسین‌پوری شهردار سابق را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کرد.

این در حالی است که سه عضو از 7 نفر اعضای شورای شهر سراب چند روز قبل طرح استیضاح شهردار را در 18 بند تقدیم شورا کرده بودند اما اکثریت اعضای شورا استعفا را بر استیضاح ترجیح دادند.

مرتضی عیانی در بخشی از استعفای خود آورده است: بیش از 28 ماه افتخار خدمتگذاری شما گرامیان را داشتم، آنچه که در این مدت انجام داده‌ایم درحد توان، امکانات و منابع موجود بوده است و ماحصل زحمات تلاش‌های مجدانه و شبانه‌روزی اکثریت اعضاء شورا و همکاران دلسوز و متعهد به آینده سراب و صد البته حمایت‌ها، محبت‌ها پشتیبانی‌های خالصانه و صمیمانه شهروندان فاخر سراب است.

با وجود میل باطنی و تعلق خاطر به شما عزیزان و به جهت پاره‌ایی از مسائل که امکان بازگو کردن آن وجود ندارد و با توجه به درخواست استیضاح و برکناری اینجانب توسط برخی از اعضا محترم شورا به علت عدم تمکین به زیاده‌خواهی‌ها و خواسته‌های غیرقانونی آنان، حال به جهت جلوگیری از بروز وقفه در مدیریت شهری با علم براینکه کار شهرداری ذاتأ فعالیتی تیمی است و در حال حاضر شرایط برای ادامه کار مهیا نیست، از این رو با احساسی بالنده به علت همنشینی با شما گرامیان با قلبی غمگین و به ناچار از محضرتان مرخص می‌شوم.

بی‌شک انگشت‌ شماری از مغرضان و اشخاصی که منافع‌شان در این مدت تامین نشد تهمت‌های ناصواب و ناروا را به اینجانب نسبت خواهند داد که در محضرالهی سوگند یاد می‌کنم در زمان تصدی اینجانب به عنوان شهردار نه تنها ریالی برخلاف منافع شهرداری و شهروندان هزینه یا تحصیل نامشروع نشده است بلکه به گواهی اسناد و مدارک موجود در هر فرصت و شرایطی نه تنها از جایگاه حقوقی خود قدم برداشته‌ام بلکه آن زمان که نیاز به هزینه شدن شخصیت حقیقی بنده بود مضایقه و ابایی نکردم و به صراحت می‌گویم در هر زمان و جایگاهی آماده پاسخگویی به عملکرد خود هستم و در صورت نیاز جزئیات را بیان خواهم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.