۱۶۰ تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار اجرای صحیح قانون تقسیمات کشوری شدند.

۱۶۰ نماینده خواستار اجرای صحیح قانون تقسیمات کشوری از سوی دولت شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، 160 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از وی خواستند که دولت را ملزم به اجرای صحیح قانون تقسیمات خدمات کشوری کند.

حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری در رابطه با اجرا نشدن قانون تقسیمات کشوری در تذکری شفاهی، گفت: قائم‌مقام وزیر کشور پیش از این قول داده بود این کارها انجام شود، اما متأسفانه وقتی کارشان تمام شد آن را فراموش کردند.

وی افزود: آیا حتما باید بر اثر این مسئله یک عده‌ای کشته شوند و مشکلاتی ایجاد شود تا این قانون اجرایی شود؟ همه کارهای تبدیل وضعیت دو شهر در زمان آقای احمدی‌نژاد انجام شده بود، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

نماینده فلاورجان در مجلس تصریح کرد: نماینده دولت یازدهم افتخار می‌کند که رئیس‌جمهور 5 دوره در مجلس حضور داشته و برخی وزرا چند دوره نماینده بودند، انتظار داشتیم که قانون تقسیمات کشوری رعایت شود اما این قانون را زیر پا گذاشتند.

حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی با بیان اینکه 160 نفر از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به آقای لاریجانی خواستار اجرای درست قانون تقسیمات کشوری شدند، خطاب به لاریجانی گفت:‌ آقای لاریجانی شما در زمان دولت احمدی‌نژاد هر شب اعلام می‌کردید که فلان مصوبه دولت مغایر قانون است، اما چرا زمانی که قانون تقسیمات کشوری وجود دارد اعلام نکردید دولت به قانون عمل نمی‌کند؟ باید به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر نماینده فلاورجان، گفت: اجرای درست قانون ضرورتی اجتناب‌ناپذیراست، بسیاری از مشکلات موجود به خاطر اجرای نادرست قانون تقسیمات کشوری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.