قدس آنلاین: مدیرکل کتابخانه‌های خراسان شمالی گفت: کتابخانه‌های عمومی استان میزبان ششمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی شد.

کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی میزبان جشنواره ملی کتابخوانی رضوی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،علی‌محمد جهانی در نشست برنامه‌ریزی جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی رضوی در رده‌های سنی گوناگون و با محوریت زندگانی امام رضا(ع) برگزار می‌شود که متولی آن نیز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

دبیر استانی جشنواره ملی کتابخوانی رضوی افزود: در این دوره از جشنواره، سه کتاب «امام علی بن موسی‌الرضا(ع)، «اعترافات غلامان» و «دوست مهربان کبوترها» برای استفاده مخاطبان و کتاب‌خوانان معرفی‌ شده است و مسابقه ملی کتابخوانی از این سه کتاب برگزار خواهد شد.

جهانی مهم‌ترین اهداف این جشنواره را ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با سبک و شیوه زندگی رضوی عنوان کرد و افزود: این جشنواره در راستای اهداف اساسی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مبنی بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی آماده برگزاری مطلوب ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی است، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و پیگیری همه همکاران و کتابداران اداره کل کتابخانه‌های عمومی، این جشنواره به شکل شایسته‌ای در سطح استان اجرا شود

انتهای خبر/..

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.