فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران در هر مقطعی، ایستادگی خویش در راه دفاع از انقلاب را ثابت کرده اند.

 مردم ایران در هر مقطعی، ایستادگی خویش را ثابت کرده اند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سردار علی فدوی عصر چهارشنبه در مراسم سوم شهید مدافع حرم جواد دوربین در انزلی بیان کرد: جوانان کشور، دلداده خداوند هستند و هر روز، نسیم شهادت همراه با پیکری پاک و مطهر در کشور وزیدن می‌گیرد.
وی ادامه داد: جوانانی امروز وارد صحنه نبرد می‌شوند که انقلاب را ندیده‌اند و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و این، از آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: به برکت خون شهدا و ولایت‌فقیه توانسته‌ایم در مقابل قدرت‌های جهانی بایستیم و مردم ایران در هر مقطعی از کشور، این ایستادگی را ثابت کرده‌اند.
وی با یادآوری اینکه هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان، شهدا محک می‌خورند، افزود: شهدا علاوه بر مقام شهید، مقام مهاجر الی الله را نیز به خود اختصاص می‌دهند زیرا قبل از اینکه شهید شوند، مهاجرت کرده اند و عزیزترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم می کنند.
سردار فدوی با بیان اینکه جوشش خون شهید، اثرگذار است، گفت: شهید برای خدا شهید شده و تجلی پیروزی حق بر باطل است اما شیاطین آن را به گونه ای دیگر جلوه می دهند.
وی امنیت امروز را مدیون خون شهدا دانست و ادامه داد: شهادت پاسداران دیروز در کنار نسل جوان پاسدار امروز، تجلی زیبایی از همدلی و همراهی است.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا و استکبار به این نتیجه رسیده‌اند که از عهده سوریه و عراق بر نمی‌آیند، زیرا ایران در کنار این دو کشور است.
وی مراقبت از انقلاب اسلامی در دنیای امروز را یک ضرورت خواند و گفت: مسیر انقلاب اسلامی کاملاً مشخص است و مبارزه باید صریح و روشن باشد چراکه انقلاب نمی‌تواند با استکبار در کنار هم قرار گیرد.
سردار فدوی اضافه کرد: دشمنان ما تمام راه‌های مقابله با ایران اسلامی را امتحان کرده و می کنند و هرگز ناامید نمی شوند و همواره به دنبال یافتن راه جدیدی برای مقابله با ایران هستند حال اینکه ما باید تمام راه‌های نفوذ را ببندیم.
شهید جواد دوربین که در قالب گروه های مستشاری و به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام شده بود، متولد سال 1342 بود. او آبان ماه سال 1358 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و آخرین پست سازمانی وی، جانشین سپاه شهرستان انزلی بود.
پیکر پاک این شهید مدافع حرم، دوشنبه هفته جاری در آسمان بارانی انزلی با حضور پرشور مردم این شهر ساحلی تشییع شد.
شهرستان انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.