عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به پرداخت حقوق‌های چند ده میلیونی به مدیران و معاونان بیمه مرکزی گفت: جایگزین شدن فرد دیگری با حقوق چند ده میلیونی به جای مدیر مستعفی، معنا ندارد.

جایگزین شدن فردی با حقوق چند ده میلیونی به جای رئیس مستعفی بیمه مرکزی معنا ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، محمدحسن آصفری ، با غیرقابل قبول خواندن پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران دولتی اظهار داشت: متأسفانه آن قدری که این رفتارها و اقدامات دل مردم را به درد می‌آورد فشارهای خارجی مردم را ناراحت نمی‌کند.

وی افزود: چرا باید پرداخت حقوق‌های چند ده میلیونی به مدیران، اینقدر بی‌حساب و کتاب باشد و ما شاهد باشیم حقوق‌های خارج از عرف پرداخت شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: متأسفانه هیچ گونه برخوردی هم با این تخلفات صورت نمی‌گیرد و حتی نظارتی هم وجود ندارد.

آصفری با بیان اینکه اینگونه تخلفات بیشمارند، گفت: اگر به پرداختی‌های مدیران شرکت های وابسته وزارت صنعت، ایمیدرو، سهام عدالت و ... مراجعه کنیم شاهد اینگونه تخلفات و پرداخت حقوق‌های چند ده میلیونی هستیم و متأسفانه این تخلفات بیشمارند.

وی تصریح کرد: ما شاهد هستیم که ریخت و پاش‌های با عناوین مختلفی توسط مسئولان صورت می‌گیرد و کنترل و نظارتی هم وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به پرداخت حقوق‌های چند ده میلیونی به مدیران و معاونان بیمه مرکزی گفت: با استعفا دادن مشکل حل نمی‌شود بلکه باید رویکردها تغییر کند و در رأس آن دولت باید اراده جدی نسبت به اصلاح این رویه داشته باشد.

آصفری ادامه داد: اینکه یک فرد دیگری که قبلا حقوق چند ده میلیونی دریافت می‌کرده جایگزین رئیس قبلی شود معنا ندارد و مشکلی هم حل نخواهد شد زیرا با این کار فقط اسامی افراد عوض می‌شود و رویکرد تغییر نخواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.