۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 379502

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد مجموع از عملکرد شاگردانش مقابل تیم ملی فرانسه راضی به نظر می رسد.

والیبال ایران و فرانسه از نگاه سرمربی تیم ملی

به گزارش قدس آنلاین،‌ تیم ملی والیبال ایران جمعه شب در نخستین دیدار  تدارکاتی با هدایت رائول لوزانو که در راه آماده سازی کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو برگزار شد، با نتیجه ۳ بریک مقابل تیم ملی فرانسه، قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۵ شکست خورد. 

رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار طی گفتگویی اظهارداشت: من فکر کنم که فرصت های خوبی داشتیم برای اینکه بتوانیم در هر گیم بهتر باشیم و بهتر کار کنیم؛ ما حتی چندین بار از حریف پیش افتادیم اما با اشتباهات خودمان امتیاز از دست دادیم. 

وی با تاکید بر اینکه نباید مرتکب چنین اشتباهاتی شد و این چنین فرصت را به تیم مقابل داد، تصریح کرد: به جز ابتدای ست اول که خوب نبودیم بقیه ست ها و حتی قسمت دوم ست اول شاهد بازی مساوی از دو طرف بودیم.

لوزانو تاکید کرد: تیم ملی والیبال فرانسه در چرخش هایش از بازیکنان متفاوتی استفاده کرد؛ این تیم حتی از یک سری بازیکن استفاده کرد که شناختی نسبت به آنها نداشتیم و تازه توانستیم آنها را بهتر بشناسیم. بازی چهار ست طول کشید و دیدید که بیشتر ست ها بازی طولانی شد که این نشان دهنده این موضوع هست که بازی گرم و نزدیکی را شاهد بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به نظرم بازیکنان آمادگی خوب و بالایی دارند، باید امشب به خوبی ریکاوری کنیم و خودمون را برای بازی امروز آماده کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.