جنبش «مقاومت اسلامى نُجَباء» عراق در پى شهادت فرمانده کل شاخه نظامى حزب الله لبنان، پیام تسلیتی صادر و بر پایبند بودن به ارزش‌های مقاومت تأکید کرد.

بیانیه «مقاومت اسلامى نُجَباء» در پى شهادت مصطفی بدرالدین
به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، در پی شهادت «مصطفی بدرالدین» فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان در نزدیکی فرودگاه دمشق، جنبش «مقاومت اسلامی نجباء» عراق در بیانیه‌ای این حادثه را به جریان مقاومت تبریک و تسلیت گفت.
در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا(الاحزاب 23)
بار دیگر دست جنایتکار صهیونیست‌ها برای چیدن ستاره‌ای از آسمان شهادت دراز شد و مصطفی بدر الدین (ذوالفقار) که تلخی شکست را به صهیونیست‌ها چشانده و طعم خوش پیروزی را به کام حزب‌الله شیرین کرده بود؛ را به شهادت رساند.
صهیونیست‌ها گمان می‌کنند که بدینوسیله می‌توانند کاروان شهید کربلا را از حرکت بازدارند؟! نه، براستی نه آنها نمی‌توانند به آرزوی خود برسند، بلکه شهید مصطفی بود که به مرگ طعم شیرین شهادت را چشاند و به پرودگار خویش لبیک گفت.
ما (مقاومت اسلامی نُجَباء) عروج روح آسمانی «ذولفقار» را به برادرانمان در حزب الله و خانواده وی تبریک می‌گوییم و با سید مقاومت عهد می‌بندیم که در راه فرماندهان شهید گام برداریم و به دشمن صهیونیستی می‌گوییم شما درهای جنهم را به روی خود گشودید و به یاری خداوند انتقامی سخت در راه است.
"فذرهم حتى یلاقوا یومهم الذی فیه یصعقون"
مقاومت اسلامی نُجَباء
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.