۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 379739

مقاومت اسلامى النُجَباء عراق با صدور بیانیه‌ای شهادت فرمانده نظامى حزب‌الله لبنان را به رزمندگان مقاومت و خانواده شهید تبریک و تسلیت گفت.

  انتقامی سخت در راه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، متن کامل بیانیه مقاومت اسلامى نُجَباء در پى شهادت فرمانده شاخه نظامى حزب‌الله لبنان به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَمابَدَّلوا تَبدیلًا (الاحزاب 23)


بار دیگر دست جنایتکار صهیونیست‌ها برای چیدن ستاره‌ای از آسمان شهادت دراز شد و مصطفی بدرالدین (ذوالفقار) را که تلخی شکست را به صهیونیست‌ها چشانده و طعم خوش پیروزی را به کام حزب‌الله شیرین کرده بود؛ به شهادت رساند.

صهیونیست‌ها گمان می‌کنند که بدین‌وسیله می‌توانند کاروان شهید کربلا را از حرکت بازدارند؟! نه، به‌راستی نه، آنها نمی‌توانند به آرزوی خود برسند، بلکه شهید مصطفی بود که به مرگ طعم شیرین شهادت را چشاند و به پروردگار خویش لبیک گفت.

ما (مقاومت اسلامی نُجَباء) عروج روح آسمانی "ذوالفقار" را به برادرانمان در حزب‌الله و خانواده وی تبریک می‌گوییم و با سید مقاومت عهد می‌بندیم که در راه فرماندهان شهید گام برداریم و به دشمن صهیونیستی می‌گوییم شما درهای جهنم را به‌روی خود گشودید و به‌یاری خداوند انتقامی سخت در راه است.

"فذرهم حتى یلاقوا یومهم الذی فیه یصعقون"

مقاومت اسلامی نُجَباء

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.