با گذشت چند روز از دیدار فائزه هاشمی با چند عضو فرقه ضاله بهائیت و ایجاد زمینه مناسب، اکنون آمریکا وارد میدان شده و بیانیه‌ای را علیه ایران منتشر ساخت.

فائزه کار خود را کرد/ بیانیه آمریکا علیه ایران

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از جام نیـوز، دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت سر و صدای زیادی را در فضای رسانه ای ایجاد کرد.
پس از این دیدار، رسانه ها نوشتند: فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران که به تازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است دیدار کرد. در بخشی از تصویر منتشر شده از این دیدار، عکسی بر روی دیوار از عباس افندی فرزند ارشد بهاءالله (بنیانگذار بهائیت) که به نام عبدالبهاء شناخته می‌شود و سومین شخصیت محوری بهائیت است دیده می‌شود. با گذشت چند روز از این دیدار و ایجاد زمینه مناسب، آمریکا خود را وارد میدان کرده و خواستار آزادی سران بهائی از زندان شد.
میدل ایست آی (middleeasteye) با اعلام این خبر می نویسد: آمریکا مصرانه از ایران خواست، رهبران زندانی بهائی را آزاد کند.
براساس این گزارش، "جان کربی" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای ابراز داشت، ما زندانی شدن بهائیان را محکوم کرده و از جمهوری اسلامی ایران می خواهیم آنان را فورا آزاد کند. میدل ایست آی افزود: بیانیه کربی پس از آن صادر شده که تحریم های بین الملی علیه ایران به عنوان بخشی از توافق هسته ای این کشور با قدرت های جهانی لغو شده اند.
ناظران سیاسی می گویند، کلید زدن این پروژه می تواند تلاشی از سوی آمریکایی ها برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران به بهانه حقوق بشر باشد.
گفتنی است، فرقه ضاله بهائیت از سال 1260 ق. توسط "علی محمد باب" که خود را باب امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) و وسیله تماس مردم با آن حضرت معرفی کرد، به وجود آمد. او سپس دعوی "مهدویت" کرد و گفت که درآینده از میان بابی ها پیامبری قیام خواهد کرد و دین تازه ای خواهد آورد. وی در سال 1266 به دستور ناصرالدین شاه و امیرکبیر، تیرباران شد. بعد از آن، از بین پیروانش دو برادر مدعی جانشینی وی شدند و بدین ترتیب، اختلافاتی میان پیروان این فرقه افتاد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 2
    ما ملت ایران می خواهیم که هاشمی را مسئولیتش خلع کنید تا خانواده اش این همه جولان ندهند تا کی می خواهید دو به شک باشید زمانیکه مثل مختار سرتان را بریدند ان وقت که دیر است