« ژان مارک ارو» وزیر امور خارجه فرانسه ادعای نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر بی طرف نبودن فرانسه در روند مذاکرات صلح، را رد کرد

وزیر امور خارجه فرانسه ادعای نتانیاهو را رد کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه،« ژان مارک ارو» وزیر امور خارجه فرانسه در جمع خبرنگاران در فرودگاه « بن گوریون» این رژیم، با بیان مطلب فوق، تاکید کرد: فرانسه منافع مطلقی برای خود قائل نیست اما برای جلوگیری از گسترش اندیشه های داعش در منطقه، اقدامات بایسته را انجام خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از سرزمین های اشغالی،«بنیامین نتانیاهو»نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نطق امروز خود در جمع اعضای کابینه این رژیم، مدعی شد در گفت و گو با وزیر خارجه فرانسه، اعتراض خود را ازحمایت فرانسه از قطعنامه یونسکو و تاثیر آن در بی طرفی روند پروژه صلح، اعلام کرده ام.
«نتانیاهو»افزود: حمایت فرانسه از این قطعنامه روند فرآیند صلح که فرانسه به آن فرا می خواند رابا شک و تردید مواجه می سازد.
به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم ،رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد سازمان جهانی یونسکو خواستار بازگشت کنترل مسجد الاقصی به دست وزارت اوقاف اردن شده است و حفاری های غیر قانونی این رژیم وندادن حق عبادت به فلسطینی ها را محکوم کرده است.
یونسکو رژیم صهیونیستی را مسئول ممانعت فلسطینیان از دفن مرده هایشان در گورستان های مسلمانان دانست این در حالی است که به قطعنامه های یونسکو 33 کشور رای موافق و شش کشور رای مخالف و17 کشور رای ممتنع دادند. 
نتانیاهو با سبک خواندن این قطعنامه ها گفت : این قطعنامه های سخیف که حق تاریخی رابطه یهودیان با مسجد الاقصی را نادیده گرفته فاقد ارزش است. 
رژیم صهیونیستی بی اعتنا به قطعنامه های سازمان ملل و واکنش های جهانی همچنان به شهرک سازی، اشغال سرزمین های فلسطینی ، تخریب خانه و کاشانه فلسطینی ها و کشتار در فلسطین اشغالی ادامه می دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.