عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نخستین گزارش تیرماه سال جاری به مجلس ارائه می‌شود، گفت: نظرات‌مان درباره ناقص بودن گزارش وزارت خارجه را به این وزارتخانه منعکس کردیم و امیدواریم این گزارش اصلاح شود.

تیرماه؛ زمان ارائه نخستین گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره برجام

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گزارش وزارت امور خارجه در مورد اجرای برجام اظهار داشت: اعضای کمیسیون امنیت ملی یک جلسه برای بررسی این گزارش برگزار کرد و تقریبا اکثریت اعضای کمیسیون این گزارش را ناقص، ناکافی و سبک تشخیص دادند و اعلام کردند این گزارش قابل قبول نیست. چون شبیه انشا است تا گزارشی از وزارت امور خارجه در مورد توافق بسیار مهمی مانند برجام.
وی ادامه داد: اعضای کمیسیون امنیت ملی نظرات خود را به وزارت امور خارجه منعکس کردند  اما هنوز جوابی نداده است اما امیدواریم این گزارش اصلاح شود. این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص گزارش این کمیسیون به صحن علنی درخصوص برجام تصریح کرد: ما براساس اسناد بالادستی، بازدیدها و دیدارهای میدانی که داشتیم و نشست‌هایی که با بخش‌های مختلف سیاسی و اقتصادی دولت در کمیسیون امنیت ملی برگزار کردیم، گزارش خود را تهیه می‌کنیم.
نقوی حسینی تاکید کرد: گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس براساس قانون باید شش ماه پس از اجرای برجام به مجلس ارائه شود بنابراین نخستین گزارش تیرماه سال جاری به مجلس ارائه می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.