قدس آنلاین - ایلام:  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: میزان فرسودگی شبکه آبرسانی استان بیش از ۴۰۰ کیلومتر است.

۴۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده آب و فاضلاب ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، داراب بیرانوندی با بیان اینکه برای بازسازی و اصلاح شبکه فرسوده آب و فاضلاب ایلام 800 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، اظهارداشت: یکی از اولویت ‌های شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام در سال جاری، اصلاح و بازسازی شبکه‌ های آبرسانی فرسوده در سطح استان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 77 کیلومتر از شبکه آب شهری در استان اصلاح و بازسازی شده است، افزود: بازسازی شبکه آبرسانی به منظور جلوگیری از هدر روی آب و رساندن آب سالم و بهداشتی به مشترکین در سطح نقاط مختلف شهری استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام با بیان این مطلب که براساس آخرین آمار تا پایان سال گذشته 440 هزار نفر از جمعیت 585 هزار نفری استان در قالب 131 هزار مشترک تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب شهری ایلام هستند، خاطرنشان ساخت: تاکنون ۵6 هزار مشترک تحت پوشش شبکه فاضلاب این شرکت قرار دارد که با بهره ‌برداری از تصفیه‌ خانه ‌های فاضلاب شهرهای سرابله و ایوان شاخص بهره ‌مندی فاضلاب استان به ۶۰ درصد افزایش می‌یابد که این درصد در کشور یک رکورد محسوب می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.