داریوش ارجمند طی پیامی جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویی را به دلیل ارتباط با قشر جوان و دانشجو و پرداختن به موضوع ارزشی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارزشمند و مقدس توصیف کرد.

جشنواره دانشجویی «سنگر» برای من مقدس است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار پیامی خطاب به مخاطبان جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویان سنگر گفت: سنگر انقلاب اسلامی ایران و عرصه دفاع مقدس، جوانان این کشور هستند. آن ها هستند که در خاکریز در مقابل تهاجمات دشمن ایستاده اند و چه در عرصه جنگ نرم و چه در عرصه جنگ سخت حماسه می آفرینند.
وی افزود: این جوانان همچنین وقتی به ساخت هنر وارد می شوند عمیق تر و موثرتر می توانند درباره رسالت بزرگ خود سخن بگویند و آن را در عرصه های مختلف از شعر و داستان گرفته تا نمایش و سینما و موسیقی و نقاشی به اثبات برسانند.
این هنرمند پیشکسوت همچنین ادامه داد: من معتقدم جشنواره سنگر که متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشجویان کشورمان، شرکت کنندگان آن هستند، سنگر پولادین دفاع از ارزش ها و آینده این سرزمین است.
ارجمند با ابراز امیدواری نسبت به خروجی جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویی سنگر بیان کرد: من برای این جشنواره آرزوی موفقیت می کنم و همینطور امیدوارم که جوان ها قدر خود، جشنواره ها و نام های مقدس را بدانند و در این سنگر تا پیروزی نهایی بمانند و اجازه ندهند از خاکریز های آن ها دشمن به هر ترتیبی عبور کند. از این رو جشنواره فیلم سنگر برای من جشنواره مقدسی است؛ به چند دلیل مهم، انقلاب، دفاع مقدس، جوان و دانشجو.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.