نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه متأسفانه شهرک‌های صنعتی تبدیل به شهرک اموات و ارواح شدند، گفت: دریافت حقوق‌های چند ده میلیونی توسط برخی مدیران عین تبعیض و ناعدالتی است.

دریافت حقوق نجومی توسط برخی مدیران عین ناعدالتی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی صبح امروز دوشنبه پارلمان در آخرین تذکر خود در مجلس نهم، اظهار داشت: درخواستم از نمایندگان مجلس دهم این است که اجازه ندهند موضوع فاجعه منا که دغدغه مقام معظم رهبری است فراموش شود، دولت عربستان در فاجعه منا جنایت کرده و باید پاسخگو باشد.
وی افزود: نمایندگان مجلس دهم اجازه ندهند آمریکای مستکبر با اموال ایران بازی کند و پول‌های بلوکه شده ایران را به غارت ببرد.
نماینده اراک در مجلس همچنین تأکید کرد: مسئله اشتغال از دغدغه‌های جدی مردم است، متأسفانه در حال حاضر فرزندان تحصیلکرده خانواده‌ها بیکارند، سود بانکی صدای مردم و مراجع تقلید را درآورده است، ملت با امیدی سرمایه‌‌های خود را در بانک‌هایی مانند ثامن‌الحجج سرمایه‌گذاری کردند اما الان بلاتکلیف مانده‌اند.
آصفری در بخش دیگری از سخنانش خطاب به دولت گفت: مردم اراک شایسته بی‌مهری و کم‌لطفی نیستند، اکثر صنایع ما در حال حاضر در تعطیلی به سر می برد، شهرک‌های صنعتی تبدیل به شهرک اموات و اراک شدند، بیکاری تهدید جدی برای جامعه ماست ولی هیچ اتفاقی در دولت یازدهم در راستای حل مشکل اشتغال کشور انجام نشده است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی افراد، گفت: دریافت حقوق چند ده میلیونی توسط برخی مدیران عین تبعیض و ناعدالتی است. چطور ممکن است یک خانواده با سه فرزند ماهانه یک میلیون و 300 هزار تومان دریافت کند که باید در کنار دریافت این حقوق کم برای مسکن، حمل و نقل و موارد دیگر پس‌انداز نماید اما برخی آقایان حقوق‌‌های چند ده میلیون تومانی دریافت کنند اما از آن طرف نه پول آب و برق و گاز بدهند و نه هزینه حمل و نقل بلکه رفت و آمدشان هم با خودروهای دولتی انجام شود؟! این ناعدالتی را نباید مجلس دهم بپذیرد.
وی در پایان تأکید کرد: مجلس دهم باید مقابل رفتارهایی که برخی خودشان را تافته جدابافته می‌دانند را بگیرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.