قدس آنلاین- لرستان: با حل مشکلات قضایی مجتمع صنایع غذایی گهر دورود، بزودی شاهد راه اندازی این ظرفیت راکد اقتصادی خواهیم بود.

صنایع غذایی گهر در آستانه احیاء مجدد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، استاندار لرستان در حاشیه دیدار با مدیر عامل جدید صنایع مواد غذایی گهر دورود با بیان اینکه پس از حدود سه سال رایزنی و نشست های مداوم با دستگاه قضایی و بانک عامل،نهایتا هفته گذشته مجوز گشایش دفتر صنایع غذایی گهر در تهران اخذ گردید،گفت:راه اندازی این مجتمع به عنوان یک ظرفیت راکد گامی بزرگ در جهت اقتصاد مقاومتی است و آغاز به کار این مجموعه موجب رونق اقتصاد و اشتغال در لرستان می شود.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه این مجتمع پس از حدود 5 سال تعطیلی با مدیریت جدید به زودی آغاز به کار خواهد کرد،افزود:این مجموعه اقتصادی قابلیت اشتغالزایی برای بیش از یک هزار نفر را داراست و می تواند نقش قابل توجهی در رفع مشکلات اقتصادی منطقه داشته باشد.

وی با تشریح روند پی گیری های انجام شده و موافقت دستگاه قضایی با گشایش مجدد این مجتمع گفت:قوه قضاییه برای رفع موانع حقوقی راه اندازی این مجتمع همکاری ویژه ای داشت و حمایت سیستم قضایی برای رونق اقتصادی و رفع موانع تولید این مجتمع قابل تقدیر است.

گفتنی است مجوز تاسیس شرکت صنایع غذایی دورود با اعتبار 100 میلیارد تومان  و با شراکت بانک ملی در سال 1387 صادر شد .این مجتمع با پیشرفت بیش از 60 درصد پس از جریان اختلاس سه هزار میلیارد تومانی با موانع قضایی مواجه و در سال 90متوقف گردید.

این کارخانه در زمینی حدود 50 هکتار احداث و 100 هزار مترمربع آن سوله سازی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.