وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از افتتاح فاز نخست دولت الکترونیک در نشست با رسانه های خبری ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران، در خصوص وضعیت شبکه های اجتماعی داخلی گفت: امروز که در کشور از نظر زیرساخت های فناوری اطلاعات به شرایط مطلوب جهانی نزدیک شده ایم می توانیم شبکه های اجتماعی بومی داشته باشیم. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات : ایران باید شبکه های اجتماعی بومی خود را داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از افتتاح فاز نخست دولت الکترونیک در نشست با رسانه های خبری ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران، در خصوص وضعیت شبکه های اجتماعی داخلی گفت: امروز که در کشور از نظر زیرساخت های فناوری اطلاعات به شرایط مطلوب جهانی نزدیک شده ایم می توانیم شبکه های اجتماعی بومی داشته باشیم. 

 دکتر واعظی با بیان این مطلب ادامه داد: از آن جا که استقبال خوبی از این شبکه ها در داخل صورت گرفته است، هرگونه حمایت فنی و مالی از این شبکه ها لازم باشد، دریغ نخواهیم کرد.
وی با تاکید بر تعهد دولت نسبت به حفظ حریم خصوصی همه افراد اظهار داشت:مردم به خوبی از خدماتی که به آنان ارایه می شود استفاده می کنند و مشکلی ندارند و بین امنیت اطلاعات کاربران و حفظ حریم خصوصی آنان در شبکه های اجتماعی و تلفن ثابت و همراه تفاوتی وجود ندارد.

دکتر واعظی استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی را موجب سهولت استفاده کاربران برشمرد و گفت: باید در کنار شبکه های اجتماعی غیر بومی شبکه های داخلی متعددی وجود داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوان با ایجاد شبکه های اجتماعی بومی، که سرور آنها در داخل است، خدمات بهتری به مردم ارایه داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.