تلگرام شب گذشته جدیدترین به روزرسانی خود را در اختیار کاربران این اپلیکیشن محبوب پیام رسان قرار داد. با به روزرسانی اخیر از این پس ویرایش پیام ها پس از ارسال آنها امکانپذیر است

با آخرین آپدیت تلگرام ویرایش پیام های ارسال شده ممکن شد

تلگرام شب گذشته جدیدترین به روزرسانی خود را در اختیار کاربران این اپلیکیشن محبوب پیام رسان قرار داد. با به روزرسانی اخیر از این پس ویرایش پیام ها پس از ارسال آنها امکانپذیر است.این کار در تمامی چت های گروهی و فردی تلگرام قابل اجراست. 

ویرایش پیام های ارسال شده

فقط کافیست روی پیام ارسال شده بزنید و انگشت خود را چند لحظه نگهدارید و بعد روی گزینه Edit بزنید. اگر با نسخه دسکتاپی کار می کنید، برای ویرایش آخرین پیامی که ارسال کرده اید روی فلش رو به بالا ضربه بزنید. با این کار در کنار پیام ها یک برچسب کوچک “edited” نمایان می شود و بدین ترتیب به راحتی می توان متوجه شد که کدام پیام ویرایش شده است.

 

تلگرام

 

امکان جدید برای منشن کردن افراد

منشن کردن افراد در گروه امکان بسیار کاربردی است که به ما کمک می کند مطمئن باشیم نوتیفیکیشن پیامی خاص حتما به دست مخاطب مورد نظر ما می رسد، حتی اگر صدای نوتیفیکیشن های مربوط به گروه را قطع کرده باشند. از این به بعد حتی اگر شخصی دارای نام کاربری تلگرامی نباشد هم می توانید او را منشن کنید. برای اینکار علامت @ را تایپ کنید و بعد شخص مورد نظر خود را از لیست افراد گروه انتخاب کنید.

 

تلگرام


فهرست مخاطبین اخیر

با این امکان جدید شما به فهرست آخرین افرادی که با آنها چت کرده اید به راحتی دسترسی دارید . فقط در بخش سرچ به People List مراجعه کنید.

 

تلگرام


ورود بات ها به بخش Attachments

با این به روزرسانی دسترسی به inline bots تسهیل شده است. فقط کافیست در منوی بخش Attachment به پایین اسکرول کنید تا بات ها را پیدا کنید. هر چه بیشتر از این بات ها استفاده کنید، جایگاهشون در لیست بیشتر ارتقا پیدا می کند.
البته درصورتیکه یک بار از این بات ها استفاده کنید، آنها را در منوی Attachment خواهید دید. با تایپ youtube@،

imdb@ و gif@ می توانید کار را آغاز کنید.

 

تلگرام


بهبود رابط کاربری

در این به روزرسانی دکمه های به اشتراک گذاری سریع به پیام های ارسال شده توسط بات ها، کانال ها و گروه های عمومی نیز افزوده شده است. نوتیفیکیشن های مربوط به پیام های دارای استیکر از این پس اموجی مربوطه را هم نشان می دهند تا گیرنده بتواند مفهوم اصلی استیکر ارسالی را درک کند.
و در انتها،  از این پس وقتی در دستگاه های iOS مشغول مطالعه پیام ها در یک گفتگو هستید و مجبورید به دلایلی از آن خارج و دوباره وارد شوید، اسکرول به جدیدترین پیام ارسالی برنمی گردد بلکه می توانید مطالعه پیام ها را از همان جایی که گفتگو را ترک کرده اید ادامه دهید. همچنین در صورت اسکرول کردن به سمت بالا در یک گفتگو، دکمه ای نمایش داده می شود که د صورت لزوم با ضربه زدن روی آن به جدیدترین پیام در پایین صفحه منتقل می شوید. روی این دکمه تعداد پیام های خوانده نشده جدید نیز برای اطلاع شما نمایش داده می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.