سید محمود واعظی معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه در نشست این حزب با منتخبان مجلس دهم با اشاره به اینکه دولت بدون مجلس نمی تواند مشکلات بزرگ را حل کند گفت: ۴ گروه می توانند باهم همکاری داشته باشند که شامل اعتدالیون، اصولگرایان معتدل، اصلاح طلبان معتدل و مستقل های اعتدالگرا می شوند.

دولت بدون مجلس نمی تواند مشکلات بزرگ را حل کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، واعظی شامگاه سه شنبه در نشست حزب اعتدال و توسعه با منتخبان مردم در مجلس دهم در سالن اجلاس سران گفت: هدف نشست صمیمی حزب اعتدال و توسعه با منتخبان مجلس دهم، وحدت آفرینی است و همه سخنرانان در همین مسیر گام برداشتند.
وی با بیان تجربه های موفق گفتگو با گروه های سیاسی از یک جمع بندی در حزب اعتدال و توسعه با این عبارات سخن گفت: به این جمع بندی رسیدیم که کشور نمی تواند با یک جناح به پیروزی برسد و لذا باید با دو جناح سنتی کشور وارد مذاکره شویم.
وی افزود: هم در بین اصولگرایان و هم در میان اصلاح طلبان، گروه هایی معتدل هستند و دور میز دولت، اختلافات بیرون بین اصولگرایان و اصلاح طلبان وجود نداشت.
معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اینکه نتیجه انتخابات مجلس دهم انتخاب افراد دارای مشی اعتدالی و غیر افراطی بود افزود: منتخبان اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل رویکرد اعتدالی دارند و باید از این اتفاق بزرگ که در کشور افتاده، صیانت کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات تصریح کرد: این اتفاق یک پیام دارد و آن این است که مردم از اختلافات و تندروی ها خسته شده اند.
وی ادامه داد: مجلس همواره الگوی کشور بوده و اگر تفرقه ای در آن باشد به بیرون هم سرایت می کند. اگر پیام همدلی در آن باشد در کشور هم ساری و جاری می شود و ما نیازمند مجلس همدل و همراه هستیم.
واعظی با بیان اینکه نتیجه همراهی گروه های سیاسی در انتخابات اخیر مشاهده شد گفت: چهار گروه شامل اعتدالیون، اصلاح طلبان معتدل، اصولگرایان معتدل و اعتدالگرایان مستقل می‌توانند با هم همکاری داشته باشند.
نشست حزب اعتدال و توسعه شامگاه سه شنبه در سالن آمفی تئاتر اجلاس سران با حضور چهره‌هایی همچون علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و دبیرکل و موسس حزب اعتدال و توسعه به همراه محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس دهم و نیز علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، فاطمه هاشمی و جمعی از نمایندگان منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.