سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر قالیباف در جایگاهی که دارد درست خدمت می‌کند، چرا از وی حمایت نکنیم؟

تعداد ما در اقلیت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد مهدی تندگویان در نخستین نشست رسانه‌ای فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: نباید بر اساس شایعات جمع بندی و گلاسه بندی شود و  با دو برخورد از دو عضو نباید یکی را حذف کنیم و غیر اصلاح طلب تشخیص دهیم.

وی ادامه داد: اینطور نیست که اگر گزینه ما شهردار می‌شد و اعضای اصلاح طلب تذکر نمی‌دادند،مثبت است؛باید بدانیم اینکه برآیند انتخابات شهر چه قدر به نفع مردم است عملکرد مثبت کل شورا محسوب می‌شود.

سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران تصریح کرد: شورای شهر جای سیاسی کاری نیست؛ کار شهرداری نیز خدماتی و اجتماعی است و رویکرد سیاسی نباید داشته باشیم؛ شورا و شهرداری موفق هستند که از رویکردهای سیاسی دست بکشند چرا که صلاح شهر درآبادانی و رونق است .

تندگویان درباره تعداد کم تذکرات اصلاح طلبان نیز گفت: اینکه برخی می‌گویند چرا اصلاح طلبان تذکر نمی‌دهند نگرش مناسبی نیست و تذکراتی که نتیجه نداشته باشد و فاقد کارشناسی باشد مثمر ثمر نخواهد بود.

وی ادامه داد: ما از ابتدا مصلحت فرد را به مصلحت گروه ترجیح دادیم و مصلحت مردم را مد نظر قرار دادیم؛سنجش کار اصلاح طلبی ایجاد آرامش برای مردم است؛اینکه مدام ایجاد تنش کنیم کاری است که جناح مقابل در مجلس کرد و نتیجه‌اش را دید.

سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر با یادآوری روند برنامه‌های شوراها در چهارمین دوره گفت: تعداد ما در شورا در اقلیت است و اینکه اراده کنیم شهردار عوض شود تا 5 سال نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

به ادعای تندگویان فضای اصلاح طلبان در زمان نام نویسی و تأیید صلاحیت‌ها با ناامیدی همراه بود و جلسات خود را با همان نامیدی تشکیل می‌دادند و چندین بار مکان آن را تعویض کرده و تهدید شده‌اند.

وی همچنین درباره برنامه‌های اعضای فراکسیون متبوعش نیز گفت: در حال حاضر جلسات منسجم و منظم هفتگی برگزار می‌شود و درباره تذکراتی که باید در صحن ارائه شود نیز بررسی می‌کنیم و برخی از آنها را مطرح نمی‌کنیم تا مورد سواستفاده قرار نگیرد.

سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران همچنین درباره تأسیس مرکز مطالعات شهر گفت: در زمان ریاست آقای مسجد جامعی نیز این موضوع مطرح بود ولی به علت کمبود اعتبارات این کار انجام نگرفت .

تندگویان همچنین درباره عملکرد شهردار گفت: اگر قالیباف در جایگاهی که دارد درست خدمت می‌کند چرا از وی حمایت نکنیم؟اگر جایگاهی نیز دارای نقد باشد به انتقاد می‌پردازیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.