۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کد خبر: 381913

قائم مقام وزارت بهداشت درباره صحت و سقم استعفای وزیر بهداشت توضیح داد.

شایعه «استعفا» به وزیر بهداشت رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پارس نیوز، ایرج حریرچی در واکنش به اخباری درباره استعفای وزیر بهداشت در توضیحاتی اظهار داشت: قویاً این مسئله را تکذیب می‌کنیم و متاسفانه هفته گذشته نیز شایعه استعفای رئیس سازمان غذا و دارو نیز مطرح شده بود. 

وی ادامه داد: برای ما هیچ افتخاری بالاتر از خدمتگذاری به مردم و نظام جمهوری اسلامی نیست، و دکتر هاشمی نیز از زمان دفاع مقدس جان خود را برای خدمتگذاری در دست گرفته است و هم اکنون نیز با جان و مال و آبرو خود در حال خدمت به مردم است و به هیچ عنوان نیز به این حاشیه سازی‌ها توجه نمی‌کنیم.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: ما خدمتگذار ملت هستیم و در صورتیکه توفیق داشته باشیم همچنان در خدمت مردم خواهیم بود.

حریرچی در پاسخ به این پرسش که منشاء این شایعات که از هفته گذشته شروع شده است، از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ پاسخ داد: اطلاعی ندارم، ولی بیش از 2 شایعه استعفا نیز بیشتر نبوده است. 

وی درباره تمهیدات وزارت بهداشت برای مقابله با این حاشیه‌سازی‌ها از جمله شکایت از کسانی که این شایعات را مطرح می‌کنند، گفت: ما اصلاً توجه به این حاشیه‌سازی‌ها نمی‌کنیم و کار خودمان را ادامه می‌دهیم و شاید کسانی که این حاشیه‌سازی‌ها را می‌کنند مایل باشند ما معطل این شایعات شویم. 

قائم مقام وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت طبق برنامه‌های منظمی - فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند، به طوریکه ما از شنبه تا چهارشنبه در تهران فعال هستیم و پنج‌شنبه و جمعه نیز هر کدام از مسؤلان وزارت بهداشت در یکی از شهرها حضور می‌یابد. مثلاً هم اکنون (چهارشنبه 29 اردیبهشت) وزیر بهداشت در خوزستان هستند، بنده در مشهد و معاون توسعه وزارت بهداشت در استان فارس حضور دارند و پیگیر مسائل حوزه سلامت هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.