۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
کد خبر: 381917

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: از گشت‌های نامحسوس تنها برای اطلاع رسانی استفاده می‌شود و از این نیروها استفاده عملیاتی نخواهد شد. 

کارت قرمز خاوری صادر شد 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نقدینه، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص استرداد مجرمان متواری از کشور نیز گفت: پلیس بین الملل با توجه به احکامی که از طریق قوه قضاییه صادر می شود، پیگیر استرداد مجرمان است و از جمله در زمینه استرداد خاوری نیز اقدامات اولیه صورت گرفته و کارت قرمز برای وی صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت همکاری کامل دولت مربوطه، آمادگی برای بازگرداندن خاوری به کشور و تحویل وی به مقامات قضایی وجود دارد.

اشتری گفت: با همکاری پلیس بین الملل پیگیر استرداد دیگر افرادی هستیم که در حوزه مسایل اقتصادی مرتکب مفاسدی مانند کلاهبرداری شده و از کشور خارج شدند؛ در این راستا و با تلاش‌های صورت گرفته برخی از افراد متواری به کشور بازگردانده شده و در استرداد برخی از آنها هنوز موفق نشدیم اما محل‌های آنها شناسایی شده و پیگیریها همچنان ادامه دارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود حسنی IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    1 0
    کارت قرمز چیه کارت آتشی هم صادربشه نمیتوانید ایشان را به ایران بیاورید پارتی ایشان خیلی خیلی گردن کلفته و ایشان جزنورچشمیها میباشد
  • بی نام IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    1 0
    وزارت اطلاعات باید گروه ضربتی برای ربودن مجرمان و آوردن آنها بداخل کشور تشکیل دهد تا دیگر نیازی باینترپل نباشد .
  • مرتضی IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    خاوری مهم نیست، کشور مربوطه پولهارو پس میدن!!!!