فیلم «فروشنده» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی توسط استودیو آمازون و گروه «مدیا کوهن» در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

آمازون امتیاز اکران فیلم اصغر فرهادی را خرید

 فیلم «فروشنده» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی توسط استودیو آمازون و گروه «مدیا کوهن» در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، حق نمایش فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی در آمریکا پیش از رونمایی در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن، به کمپانی آمازون واگذار شد.

فیلم «فروشنده» که به‌عنوان آخرین فیلم به بخش رقابتی جشنواره کن اضافه شد، برای کسب جایزه نخل طلای کن - بهترین فیلم این رویداد سینمایی - با 20 فیلم دیگر رقابت خواهد کرد.

به گزارش ورایتی، داستان این فیلم که در آن، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی بازیگران فیلم‌های قبلی فرهادی، نقش‌های اصلی را برعهده دارند، داستان زن و مردی است که مجبور می‌شوند به یک خانه جدید نقل مکان کنند و در آنجا با مستاجر قبلی خانه دچار چالش می‌شوند.

تهیه‌کننده و پخش‌کننده جهانی فیلم «فرشنده» کمپانی فرانسوی «ممنتو» است که این فیلم را با عنوان انگلیسی The Salesman اکران می‌کند و عنوان فرانسوی این فیلم به‌دلیل آن‌که اخیرا فیلمی با نام «فروشنده» در فرانسه ساخته شده است، با عنوان فرانسوی (LE CLIENT) «مشتری» خواهد بود.

«فروشنده» روز 21 می (اول خرداد) یک روز قبل از مراسم اختتامیه و به‌عنوان آخرین فیلم بخش رقابتی در دو سانس 12 ظهر و 22 شب به وقت محلی روی پرده می‌رود و قرار است از ماه نوامبر در فرانسه اکران عمومی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.