امام جمعه موقت گناباد گفت: مردم با ایستادگی در برابر تحریمهای اقتصادی، دشمنان و مستکبران را در دستیابی به ترفندهایشان ناامید می کنند.

مردم با ایستادگی در برابر تحریمها مستکبران را ناامید می کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا حجت الاسلام جواد نصیری در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: کشور های غربی و آمریکا بعد از گذشت چند سال از تحریمهای اقتصادی هنوز هم درک نکرده اند که این تحریمها علیه ملت ما راه به جایی نمی برد.
وی اظهار کرد: مردم همانطور که بعد از انقلاب اسلامی در برابر توطئه های مختلف دشمنان ایستادگی کردند، این بار هم در جنگ اقتصادی، با مقاومت در برابر تحریمها، وفاداری خود را به آرمانهای نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش به اثبات می رسانند.
وی از اقتصاد مقاومتی و تکیه به ظرفیتها و توان داخلی به عنوان مولفه مهم در برابر تحریم های اقتصادی دشمنان یاد کرد و از مسئولان و دست اندرکاران خواست با ایجاد بسترهای مناسب تحقق مطلوب آن را فراهم کنند.
وی افزود: اسراف در تضاد با اقتصاد مقاومتی و فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) است و باید از آن پرهیز کرد.
حجت الاسلام نصیری با گرامی داشت نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج) گفت: انقلاب اسلامی با استکبار ستیزی و افزایش هوشیاری مسلمانان و آزادگان جهان زمینه ساز ظهور آن حضرت است.
وی افزود: منتظران واقعی حضرت ولیعصر (عج) باید با خودسازی، اخلاق و ارزشهای اسلامی به وظیفه خود در دوران غیبت آن حضرت عمل کنند.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.