موسسه تحلیلی «Nomura Securities» امروز گزارش می کند که به احتمال زیاد سونی به علت عقب بودن از برنامه های خود، نمی تواند همه دوربین های دوگانه مورد نیاز اپل برای آیفون ۷ را بسازد و بر همین اساس، گمانه زنی کرده است که اپل به سراغ شرکت کره ای ال جی هم خواهد رفت.

ال جی در کنار سونی تامین کننده ماژول دوربین دوگانه برای آیفون ۷ خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دیجیاتو ، موسسه تحلیلی «Nomura Securities» امروز گزارش می کند که به احتمال زیاد سونی به علت عقب بودن از برنامه های خود، نمی تواند همه دوربین های دوگانه مورد نیاز اپل برای آیفون ۷ را بسازد و بر همین اساس، گمانه زنی کرده است که اپل به سراغ شرکت کره ای ال جی هم خواهد رفت.

این موسسه در متنی که به انتشار رسانده، می نویسد:

«تصور می کنیم سونی قادر نخواهد بود تمام ماژول های دوربین دوگانه مورد نیاز اپل را بسازد. این مسئله به دو علتِ بازده کمتر از انتظار و همچنین آسیب وارد شدن به تسهیلات و کارخانه های این شرکت در زلزله ماه آوریل است. در نتیجه، تصور می کنیم که ال جی سهم زیادی از تولید این ماژول را بر عهده داشته باشد.»

ماه گذشته سونی طی یک بیانیه خبری، عنوان کرد که به علت زلزله، آسیب های زیادی به مراکز تولید سخت افزار در Kumamoto زده شده و به همین دلیل، برخی موارد با تاخیر رو به رو خواهند شد. در این مراکز، بیشتر ماژول های دوربین برای آیفون تولید می شد.

در این میان ولی موسسه Nomura Securities خبر می دهد که اپل تصمیم دارد لزرشگیر مکانیکی تصویر یا همان OIS را به ماژول دوربین آیفون ۴.۷ اینچی بعدی نیز اضافه کند. همانطور که می دانید، اکنون تنها نمونه های پلاس از آیفون ۶ و آیفون ۶ اس، به OIS مجهز هستند.

اما نکته ای که باید به آن توجه کرد، خود مسئله استفاده از ماژول دوگانه دوربین در آیفون است. از ماه های گذشته تا کنون، این شایعه همچنان قوت بیشتری می گیرد و در نهایت به نظر می رسد که اپل تصمیم دارد از چنین دوربینی در دست کم یکی از مدل های آیفون بعدی بهره گیرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.