۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 383387

مرد جوان که با ادعای جنون، همسرش را به قتل رسانده، با تائید سلامت روحی و روانی‌اش بزودی محاکمه می‌شود.

مرد همسرکش در ایستگاه محاکمه +عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جام‌جم ، شامگاه 31 فروردین سال گذشته تیمی از ماموران کلانتری 106 نامجو پس از اطلاع از قتل زنی در خیابان نامجو، خود را به محل جنایت رساندند.
سعید احمدبیگی، بازپرس جنایی تهران و تیم جنایی پس از ورود به خانه با جسد زنی جوان که با روسری خفه شده بود، روبه‌رو شدند.
همسر مقتول هم در صحنه جنایت حضور داشت و به ارتکاب قتل اعتراف کرد. علی درباره انگیزه‌اش گفت: ژیلا با خواهرم دوست بود و پس از مدتی رفت و آمد عاشق من شد و سال 91 با هم ازدواج کردیم. به خاطر مشکلات روحی که داشتم، به شهر گرگان رفتیم و در آنجا زندگی می‌کردیم. یک سال قبل به تهران آمدیم و در یک شیرینی‌فروشی به کار مشغول شدم. به خاطر بیماری روزی 50 قرص می‌خوردم، اما از چند روز قبل قرص‌ها را ترک کرده بودم.
وی اضافه کرد: دو روز قبل از جنایت به خانه آمدم و در این مدت قرص می‌خوردم و می‌خوابیدم. از ژیلا خواستم جدا شویم، اما او گفت حتی اگر مهریه و نفقه‌اش را بدهم حاضر به طلاق نیست. دوباره سیم‌های مغزم قاطی کرد. روسری را به دور گردن همسرم گره زده و او را خفه کردم. بعد از قتل چند دقیقه کنار جسد ژیلا خوابیدم و با پلیس 110 تماس گرفتم و گفتم همسرم را کشته‌ام. تحت‌تاثیر بیماری‌ام مرتکب قتل شدم و دیوانه هستم. آن روز جنون به من دست داده بود.
با ادعاهای متهم به قتل، بازپرس جنایی او را به پزشکی قانونی معرفی کرد که پزشکان اعلام کردند، در زمان ارتکاب جنایت جنون نداشته است.
چند روز پیش با آخرین دفاعیات متهم، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای متهم قرار جلب به دادرسی به اتهام قتل همسرش صادر کرد. پرونده این همسرکشی بزودی به دادگاه ارسال می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.