بر خلاف تلاش های نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر پیوستن حزب اتحاد صهیونیسم به دولت ائتلافی، رهبر این حزب ضمن رد این پیشنهاد، خطاب به نتانیاهو گفت که شما زندانی احزاب افراطی هستید.

هرتزوک خطاب به نتانیاهو: شما زندانی احزاب افراطی هستید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، 'اسحاق هرتزوگ' روز دوشنبه در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: 'در واکنش به اقدامات جناب عالی در چند روز گذشته برای از سرگیری مذاکرات درباره پیوستن ما به دولت و تشکیل دولت ائتلافی، باید به طور روشن بگویم که باب مذاکره بسته و این فصل از مذاکرات پایان یافته است. متاسفانه شما زندانی افراد و احزاب افراطی هستید و ما با این موضوع و همچنین افراد افراطی مبارزه خواهیم کرد.'
چندی پیش بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اسحاق هرتزوگ رهبر حزب مخالف برای تشکیل کابینه ائتلافی دیدار و گفت و گو کرد.
نتانیاهو در کارزار انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی موفق شد بیشترین کرسی را به دست آورد اما برای تشکیل کابینه باید با احزاب دیگر ائتلاف کند.
ائتلاف اتحاد صهیونیست به رهبری اسحاق هرتزوگ وکیل 54 ساله و تزیپی لیونی وزیر پیشین خارجه و دادگستری در رقابت شانه به شانه ای با حزب لیکود قرار داشتند. 
این ائتلاف چپ میانه تمرکزش را روی مسائل اقتصادی و به ویژه مشکل مسکن معطوف کرده است.
هرتزوک پیشتر برای پیوستن به دولت ائتلافی نتانیاهو شروطی را پیشنهاد کرده بود که گویا دو طرف نتوانسته اند درباره این شروط به توافق برسند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.