قدس آنلاین - ایلام: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون ۱۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

خرید ۱۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سیدمحمدتراب میری با بیان اینکه تاکنون مبلغ یک هزار و 160 میلیارد ريال به گندمکاران ایلامی پرداخت شده است، اظهارداشت: این میزان گندم بابت خرید 170 هزار تن گندم به کشاورزان استان پرداخت گردیده است.

وی با اشاره به اینکه 125 هزار هکتار از اراضی استان به کشت گندم آبی و دیم اختصاص یافته است، افزود: از این میزان 44 هزار هکتار گندم آبی و 81 هزار هکتار گندم دیم است که عمده کشت گندم نیز مربوط به شهرستان دهلران است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام به خرید 17 هزار تن گندم بذری از کشاورزان استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: سال گذشته 150 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شد.

سیدمحمدتراب میری با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال تا پایان فصل برداشت میزان گندم خریداری شده به 220 هزار تن افزایش یابد، افزود: در صورت تحقق این موضوع بیش از 70 هزار تن به لحاظ برداشت محصول گندم در استان افزایش تولید و خرید گندم مازاد بر نیاز خواهیم داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.